Komunikaty PR

CREATIVE FORCES MARKETING AGENCY LAUNCHES LUXE.TV ASIA-PACIFIC

2025-04-14  |  13:55:17

International luxury media network expands regional presence with new base in Asia

LUXEMBOURG, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- LUXE.TV, a global media network focused on lifestyle, arts, and luxury, has expanded its footprint in Asia with the launch of its first Asia-Pacific region. The initiative was led by Creative Forces, a marketing and content agency with over 16 years of experience operating in the Asia-Pacific region.

LUXE.TV currently reaches approximately 490 million households in over 90 countries and is recognized for its distinctive, high-quality content covering luxury products, travel, culture, and innovation. The establishment of the Asia-Pacific branch marks a strategic step in extending the brand’s reach into new and emerging markets.

“A major motivation for launching LUXE.TV in the Asian region was to introduce the standards of a media company that has already succeeded in European markets such as Luxembourg, France, and Belgium,” said a representative from Creative Forces. “We believe there is strong potential to create unique content by combining European expertise with Asian creativity—especially in a global industry increasingly shaped by AI and technology-based production.”

Since the launch in 2023, LUXE.TV has developed and produced a wide range of content spotlighting products, services, innovations, and artistic achievements from both domestic and international clients.

A representative from LUXE.TV Asia added, “Our short- to medium-term strategy focuses on strengthening partnerships and expanding our presence throughout the Asia-Pacific region.”

Luxe
TV
email us here
Visit us on social media:
Facebook
YouTube

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-10 | 00:55:05

Bounce Online Solidifies Position as One of South Africa's Leading Online DJ Equipment Retailers

Johannesburg-based company celebrates decade of exceptional service, expert advice, and competitive pricing in the professional audio industry JOHANNESBURG, GAUTENG, SOUTH AFRICA, August 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Bounce Online, the innovative
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-10 | 00:55:05

One Click SEO Unveils One Click GEO & Aura: Pioneering Brand Visibility in the AI-First Search Economy

Check Your Business NowGet Your Free Aura AI visibility reportGet Mentioned in AI ResultsAI First Search horizonSee your AI visibilityFrom Rankings to Answers: One Click is Redefining Digital Marketing for the AI Era. NEW ORLEANS, LA, UNITED
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-10 | 00:55:05

Arun Kumar Palathumpattu Thankappan Leads Public Sector Innovation with Amorphic by Cloudwick

Arun Kumar Palathumpattu Thankappan, leading public sector cloud, data, and AI transformation with Amorphic by CloudwickArun Kumar Palathumpattu Thankappan drives public sector cloud, data & AI transformation with Amorphic, empowering

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.