Komunikaty PR

Crumbl Celebrates Summer With Friends & Family Day

2025-06-02  |  23:55:06
Mini4

Crumbl

This is a fun opportunity for our customers to connect with neighbors, coworkers, friends, or family over Crumbl Minis.”
— Jason McGowan, Crumbl CEO
LINDON, UT, UNITED STATES, June 2, 2025 /EINPresswire.com/ -- Crumbl is starting summer off on a sweet note with their “Family & Friends Day” on Tuesday, June 3rd. Crumbl introduced their Mini Desserts earlier this month, and now they’re making it fun to share with the people who matter most. For one day only, customers will get 6 extra Mini Desserts when they buy a Mini 12-Pack.

“As we head into summer, we want to bring people together in a simple yet meaningful way,” said Jason McGowan, Crumbl CEO & Co-Founder. “This is a fun opportunity for our customers to connect with neighbors, coworkers, friends, or family over Crumbl Minis.”

Crumbl’s entire menu is now available in mini size all week long, and they’re the perfect bite-sized treat to brighten any moment. Buy 12 and get a bonus preset sampler 6-Pack to enjoy with family and friends and let the new traditions start with Crumbl’s new Mini menu. So grab your sunscreen, fire up the grill, and swing by Crumbl on Tuesday, June 3rd to start your summer with delicious desserts and the ones you love.

About Crumbl:
Crumbl is a popular dessert franchise with a mission to bring friends and family together over the best desserts in the world. Crumbl was founded in 2017 in Logan, Utah, by Jason McGowan and Sawyer Hemsley. In just seven years, Crumbl has grown from a humble cookie shop to the fastest-growing dessert chain in the US, with over 1,100 locations across all 50 states, Canada and Puerto Rico. The rotating menu offers new flavors every week, while regularly bringing back crowd favorites and unique original recipes, all served in Crumbl’s iconic Pink Box. Don’t miss the weekly menu drops posted every Sunday at 6 pm MST on Crumbl’s social media accounts. Visit Crumbl online at crumbl.com, on social media (@crumbl), or at any of the store locations.

For media inquiries, please contact:
press@crumbl.com

Crumbl
Crumbl
press|crumbl.com| |press|crumbl.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-06 | 15:55:05

ALEJANDRO ROJAS SELECTED AS TOP CORPORATE STRATEGIST OF THE YEAR BY IAOTP

Alejandro Rojas will be honored at the International Association of Top Professionals annual awards gala in Las Vegas NEW YORK, NY, UNITED STATES, June 6, 2025 /EINPresswire.com/ -- Alejandro Rojas was recently selected as Top Corporate
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-06 | 15:55:05

Equipment as a Service Market Value to Surpass $1.12B By 2032, Says DataM Intelligence

Equipment as a Service (EaaS) MarketEquipment as a Service (EaaS) Market SegmentationEquipment as a Service (EaaS) Market CompaniesThe Equipment as a Service Market is projected to grow from $0.72B in 2024 to $1.12B by 2032, driven by flexible
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-06 | 15:55:05

Cloud ERP Market Boom To $176.93B By 2032 | Says DataM Intelligence - Get the Insights

Cloud ERP MarketCloud ERP Market SegmentationCloud ERP Market CompaniesThe Cloud ERP market is rapidly growing, driven by AI integration, digital transformation, & demand for scalable, cost-effective business worldwide.The US Cloud ERP market

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.