Del Alma Flowers Create a Better Environment for All

Noam Temkin, Co-Founder of Del Alma Flowers, shows a bouquet of South American Flowers grown at the conmpany gardens. The group partners with Tidey, a U.S. based organization to clean up plastic from ocean shores in North and South America.
Del Alma Flowers Partners with Tidey, a U.S. based organization that cleans up plastic along shores of North and South America, to beautify the environment.
Del Alma has collected over 50,000 pounds of plastic and created about 1,000 fair pay workdays for people experiencing poverty in Guatemala through their partnership with Tidey.
“Del Alma recently completed a second year as a plastic neutral company,” said Noam Temkin, Co-Founder of Del Alma Group. “We’ve worked hard to be pioneers of the sustainability standard for floral companies around the world.”
Since starting their journey as a plastic neutral flower company, Del Alma has had a tremendous impact on stopping ocean plastic while at the same time creating jobs.
“We are so excited to have Del Alma as a partner in our ocean plastic cleanup efforts,” said Jeremy Porter, president of Tidey. “Partnering with global companies like this helps us achieve our mission of keeping the world’s oceans free of plastic waste, which in turn helps the environment, improves human health, and protects marine life.”
Del Alma supports a family of Ecuadorian flower farmers that bring a wholesome and holistic approach to their business. Members of their collective have been growing flowers for multiple generations. As a collective, the group grows more than 250 varieties of flowers.
“We value our relationship with Del Alma,” Porter said. “Some of the Earth’s most precious natural landscapes are getting choked with cheap, never-biodegrading plastic refuse. Our organization is committed to empowering both individuals and local communities in plastic-suffocated regions to put plastic in its proper place and keep nature as pure as it was always meant to be.”
For more information on Del Alma Flowers, visit www.delalmagroup.com. For more information on the Tidey, visit www.tideyocean.com.
Randy D Gibson
RDG Communications
+1 918-718-1320
randy|rdgpr.com| |randy|rdgpr.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Pogo Stadium Demo Launches for Steam Next Fest With Go-Inspired Rhythm Strategy and Shinobu Amayake Score
Talentuch Reports Groundbreaking Recruitment Case: Client Chooses AI Over Human Data Analyst
Electra Wins Audience Prize at WMF 2025 for Advancing Battery Intelligence with AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.