Komunikaty PR

Dis Burrito Launches Operationally Efficient Breakfast Option for Coffee Shops

2025-05-09  |  15:55:03
Dis Burritos Pilled on Table

Dis Burrito Plated

Dis Burrito cut open

Coffee shops often face space limitations, staffing challenges, and a need for quick turnaround; these burritos are designed to solve those pain points.”
— Michael Fox
DENVER, CO, UNITED STATES, May 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Dis Burrito, a Colorado-based breakfast burrito brand, has introduced a ready-to-serve breakfast solution tailored to the needs of coffee shops and small-format foodservice operators. With fully cooked, frozen burritos made from premium ingredients, the company offers a smart, labor-saving alternative for busy morning service.

Designed for simplicity and consistency, the burritos require no prep—just thaw and heat—making them ideal for operations with limited kitchen space or staff.

“Coffee shops often face space limitations, staffing challenges, and a need for quick turnaround,” said Michael Fox, spokesperson for Dis Burrito. “These burritos are designed to solve those pain points while still delivering a product customers come back for.”

Quality Ingredients, Minimal Effort

Each burrito is crafted using responsibly sourced ingredients, including pasture-raised eggs from Vital Farms and clean-label proteins. This focus on ingredient integrity helps operators meet growing consumer demand for transparent, high-quality food—without added labor or equipment.

Dis Burrito also offers branded signage, digital content, and other marketing support to help retail partners drive visibility and sales.

Now Shipping Nationwide

Dis Burrito is available through select foodservice distributors and also ships direct to businesses across all 48 contiguous U.S. states. The company is actively expanding its footprint and forming new partnerships with retailers looking to elevate their breakfast programs.

Kristy Wingfield
Graphik LLC
+1 720-939-0609
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-20 | 16:55:05

Weather gone wild: scientists use fine-scale models to predict pollution surges

Interconnected Climate and Pollution Feedbacks in a Warming World.GA, UNITED STATES, June 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- As the planet warms, extreme weather and air pollution are converging into a dangerous feedback loop. This new study brings
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-20 | 16:55:05

RedClay USA and LUMEN.us Partner for PavedClay™ Modular Indoor and Outdoor Tennis Facilities

redclayiowa.com8 courts now open, Sumter, SCEntrance, NJRedClay USA and LUMEN.us Partnership Offers TurnKey Modular Tennis Facility Systems: No-Maintenance Clay Courts, Indoor and OutdoorHARBOR SPRINGS, MI, UNITED STATES, June 20, 2025
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-20 | 16:55:05

Prostate Cancer Market Size Worth USD 21.6 Bn by 2031 | CAGR 8.1% Growth Forecast 2024–2031

Prostate Cancer MarketThe Prostate Cancer Market is set to grow from USD 11.7 Billion in 2022 to USD 21.6 Billion by 2031, driven by rising cases in targeted therapies.The U.S. Prostate Cancer Market is expanding rapidly due to rising incidence,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.