50th Anniversary Campaign Wins Excellence
Honored for their outstanding 50th Anniversary campaign, K+W receives an Award of Excellence
CA, UNITED STATES, May 22, 2025 /EINPresswire.com/ -- Kier + Wright's (K+W) Marketing Team attended the SMPS 2024 Topaz Awards on Thursday, June 13th, at the prestigious Commonwealth Club in San Francisco. The SMPS SFBAC Awards Program highlights the critical role and immense value marketing professionals bring to the design and building industry. During the night of celebration and recognition, the K+W team was honored with an Award of Excellence in the Holiday Special Event category for its remarkable yearlong 50th Anniversary campaign.The award-winning campaign was a testament to resilience, innovation, and community spirit of the entire firm. Throughout the year, the 50th Anniversary campaign showcased pivotal moments in the firm's history, engaged stakeholders, and significantly increased K+W's presence within the industry.
The 50th Anniversary campaign comprised of several key components, each contributing to its overall success. The campaign included a black-tie gala that reflected on the firm’s successes and accomplishments. It was complemented by an 11-part video series, a separate 'Champagne Toast' video, and commemorative client gifts. The firm also hosted four open house events across regional offices, all supported by a cohesive anniversary brand, robust social media campaigns, and features in Engineering News-Record magazine and more. This yearlong campaign was a driving force propelling K+W forward into the future while reinforcing its foundational brand and cultural values. It aimed to encapsulate and disseminate a pivotal moment in the firm's history, engage stakeholders, increase K+W’s presence, and showcase significant contributions and relationships forged over the years.
The campaign led to significant growth for K+W including an 18% revenue increase by year-end, accompanied by a 10% rise in new hires. The inspiring and gratifying awards night underscored the dedication and creativity of the K+W team.
K+W truly appreciates the efforts and mission that SMPS and its San Francisco and Sacramento chapters take on. As a result, it means even more to us that we were chosen to receive such strong recognition from our peers in the Bay Area A/E/C marketing community.
Click here to read more about the campaign: https://new.express.adobe.com/webpage/vVm2rJK0fugho
Kier + Wright | Excellence in Engineering Since 1972 |
Metal Majic Launches to Provide Auto Hail Damage Repairs in Texas
Sound.me Becomes the Largest Creator Marketplace in the World with Over 2.5 Million Registered Creators
Forging the Future: Samuel V. Champion High School Ag Mech/Welding Program Celebrates Student and Community Success
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.