50th Anniversary Campaign Wins Excellence
Honored for their outstanding 50th Anniversary campaign, K+W receives an Award of Excellence
CA, UNITED STATES, May 22, 2025 /EINPresswire.com/ -- Kier + Wright's (K+W) Marketing Team attended the SMPS 2024 Topaz Awards on Thursday, June 13th, at the prestigious Commonwealth Club in San Francisco. The SMPS SFBAC Awards Program highlights the critical role and immense value marketing professionals bring to the design and building industry. During the night of celebration and recognition, the K+W team was honored with an Award of Excellence in the Holiday Special Event category for its remarkable yearlong 50th Anniversary campaign.The award-winning campaign was a testament to resilience, innovation, and community spirit of the entire firm. Throughout the year, the 50th Anniversary campaign showcased pivotal moments in the firm's history, engaged stakeholders, and significantly increased K+W's presence within the industry.
The 50th Anniversary campaign comprised of several key components, each contributing to its overall success. The campaign included a black-tie gala that reflected on the firm’s successes and accomplishments. It was complemented by an 11-part video series, a separate 'Champagne Toast' video, and commemorative client gifts. The firm also hosted four open house events across regional offices, all supported by a cohesive anniversary brand, robust social media campaigns, and features in Engineering News-Record magazine and more. This yearlong campaign was a driving force propelling K+W forward into the future while reinforcing its foundational brand and cultural values. It aimed to encapsulate and disseminate a pivotal moment in the firm's history, engage stakeholders, increase K+W’s presence, and showcase significant contributions and relationships forged over the years.
The campaign led to significant growth for K+W including an 18% revenue increase by year-end, accompanied by a 10% rise in new hires. The inspiring and gratifying awards night underscored the dedication and creativity of the K+W team.
K+W truly appreciates the efforts and mission that SMPS and its San Francisco and Sacramento chapters take on. As a result, it means even more to us that we were chosen to receive such strong recognition from our peers in the Bay Area A/E/C marketing community.
Click here to read more about the campaign: https://new.express.adobe.com/webpage/vVm2rJK0fugho
Kier + Wright | Excellence in Engineering Since 1972 |
ImgGood AI: Unleashing Authentic Creativity with Effortless Image Editing
From Face Transplants to Fame: Dr. Gaby Doumit Named a 2025 Top Plastic Surgeon in Montreal by ThreeBestRated®
Viomba and Nexd To Join Forces to Advance Attention-Centric Creative Advertising
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.