A New Crumbl Dessert For Dad This Father’s Day
Just in time for Father’s Day weekend, Crumbl is rolling out the Peanut Butter Cup Brownie ft. REESE’S. It features a gooey brownie topped with whipped nutty mousse, a drizzle of chocolate, and REESE’S Peanut Butter Cups. The rest of the weekly menu leading up to Father’s Day is full of summer favorite flavors, including Raspberry Lemonade Cookie, S’more Cookie, Dirt Cake Cookie, and more.
Top off a 6-Pack of desserts with Crumbl’s “Dad Crew” merch for the ultimate gift for the guy who does so much. A long sleeve t-shirt and hat are must-have items for a late night dessert run. Father’s Day stickers and giftwrap add-ons are sure to take Crumbl’s iconic Pink Box to the next level for the special occasion. Crumbl Gift Cards are also an easy way to tell Dad how much he means to you.
Crumbl wants every kind of father figure to feel special with something sweet on Father’s Day – so take Crumbl to the campout, backyard BBQ, family brunch, or wherever your Father’s Day festivities take you. Lock in your Father’s Day desserts early with preordering, happening right now on the Crumbl App.
About Crumbl:
Crumbl is a popular dessert franchise with a mission to bring friends and family together over the best desserts in the world. Crumbl was founded in 2017 in Logan, Utah, by Jason McGowan and Sawyer Hemsley. In just seven years, Crumbl has grown from a humble cookie shop to the fastest-growing dessert chain in the US, with over 1,050 locations across all 50 states, Canada and Puerto Rico. The rotating menu offers new flavors every week, while regularly bringing back crowd favorites and unique original recipes, all served in Crumbl’s iconic Pink Box. Don’t miss the weekly menu drops posted every Sunday at 6 pm MST on Crumbl’s social media accounts. Visit Crumbl online at crumbl.com, on social media (@crumbl), or at any of the store locations.
CRUMBL
Crumbl HQ
press|crumbl.com| |press|crumbl.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

VETCOMM US Helps Veterans Secure An Estimated $181M in Lifetime VA Disability Compensation in July 2025
AI CERTs® Introduces AI Legal Certification Bundle to Equip Legal Professionals for the Digital Age
Ampcus Inc. Names Julie Potter Vice President of Sales
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.