AGII Refines Smart Contract Layers for Higher-Speed AI Automation
Enhanced architecture brings faster, more intelligent smart contract execution to the Web3 ecosystem.
SEATTLE, WA, UNITED STATES, May 2, 2025 /EINPresswire.com/ -- AGII, the AI-powered Web3 innovation platform, announced a significant upgrade to its smart contract infrastructure with the integration of high-speed AI automation. This refinement enables decentralized applications (dApps) and blockchain networks to process transactions and execute contracts with greater accuracy and efficiency, elevating the performance of Web3 systems globally.The newly optimized smart contract layers leverage AGII’s adaptive AI to accelerate on-chain decision-making while ensuring robust automation. By combining real-time data analysis with predictive logic, the system identifies optimal execution pathways and minimizes delays often experienced in decentralized workflows. This evolution reinforces AGII’s commitment to driving smarter, faster blockchain operations.
Developers and enterprises utilizing AGII’s platform will benefit from intelligent contract deployment capabilities that reduce latency and increase processing throughput. The integration is designed to support evolving Web3 use cases such as DeFi, DAO management, and cross-chain automation, laying the foundation for more scalable and resilient decentralized infrastructure.
AGII’s smart contract upgrades are part of its broader mission to integrate advanced AI frameworks into every layer of the blockchain stack. With this launch, AGII continues to position itself at the forefront of intelligent decentralization, offering a next-gen approach to Web3 execution speed, automation, and system logic.
About AGII
AGII is an AI-powered Web3 platform delivering intelligent infrastructure, automation, and development tools for decentralized systems. Designed to scale with the future of blockchain, AGII empowers developers, creators, and enterprises to harness adaptive AI for real-time, efficient, and secure decentralized applications.
Dorothy Marley
KaJ Labs
+ +1 707-622-6168
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

JAF Vehicle-Shaped Tissue Case Now Available with Exclusive Mini Container Gift Campaign
SUZUKI KATANA-Inspired Pizza Cutter 'Pizzacutter-na' Achieves Ranking on Rakuten Marketplace
Dancing Robot Santa Claus Now Available from CAMSHOP.JP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.