At 11.4% CAGR, Smart Harvest Market on Track for $37.0 Billion Valuation by 2030 | Harvest Automation, Robert Bosch
At 11.4% CAGR, Smart Harvest Market on Track for $37.0 Billion Valuation by 2030 | Harvest Automation, Robert Bosch
WILMINGTON, DE, UNITED STATES, July 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- According to a new report published by Allied Market Research, titled, “Smart Harvest Market," The smart harvest market size was valued at $12.5 billion in 2020, and is estimated to reach $37.0 billion by 2030, growing at a CAGR of 11.4% from 2021 to 2030.Agriculture is the main occupation for many countries such as India, Africa, and others. In addition, developing countries are engaged in large-scale agriculture, which significantly increases demand for automation and smart harvesting technologies. Using smart solutions such as IoT is expected to help farmers in weather forecasting and crop harvesting. IoT in crop management helps to accurately determine real-time weather conditions such as precipitation, humidity, and temperature. Precision farming is one of the main applications of smart harvest market analysis. Smart harvesting in precision farming includes vehicle tracking and inventory monitoring, more specifically field observation. Precision farming helps farmers analyze soil conditions. Cloud-based data storage is one of the technologies in the market. Cloud-based data storage uses data analytics to analyze livestock and crop health and smart technologies make the harvesting process easier by reducing labor and increasing crop production. Such instances are driving the smart harvest industry.
U.S. Clean Energy Market to Surpass $198.2 Billion by 2033, Fueled by Wind, Solar & Green Building Technologies
Chulalongkorn University’s Herbarium Preserves Thai Flora for Research and Criminal Investigations
Wedding Gown Market Set to Reach USD 71 Million by 2035, Driven by Innovation, Customization, and Global Demand.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.