Automotive Blockchain Market to Reach USD 23.2 Billion by 2032 with 39.72% CAGR
From USD 1.14 Billion in 2023, the blockchain space in automotive is projected to hit USD 23.2 Billion.
NEW YORK, NY, UNITED STATES, April 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- According to MRFR, the Automotive Blockchain Market was valued at USD 0.82 billion in 2022. It is expected to grow from USD 1.14 billion in 2023 to USD 23.2 billion by 2032, with a robust CAGR of 39.72% between 2024 and 2032.The automotive blockchain market is an emerging segment that leverages blockchain technology to enhance various aspects of the automotive industry, including supply chain management, vehicle identity verification, data security, and smart contracts. Blockchain technology provides a decentralized and secure framework for transactions, making it an attractive solution for addressing challenges related to transparency, traceability, and trust in the automotive sector.
Current Trends
Recent trends in the automotive blockchain market include the increasing adoption of blockchain for supply chain transparency, the development of decentralized applications (dApps) for vehicle data management, and the integration of blockchain with Internet of Things (IoT) devices. Additionally, the rise of electric and autonomous vehicles is driving interest in blockchain solutions for secure data sharing and management.
Squirrel Pie — A Harrowing and Hopeful Memoir of Survival, Strength, and Self-Redemption
VFAF Endorses Veterans Kelvin King (GA) and Aaron Reitz (TX); Veterans for America First Covers MiamiGate
High-Rise and Big-Box Fire Serivce Experts Embark Upon Texas for Intensive Structural Fireground Training Session
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Transport
Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.
Polityka
A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.