B2i Digital Highlights the National Investment Banking Association’s (NIBA) 151st Investment Conference
As a Marketing Partner, B2i Digital will Showcase Presenting Companies and Industry Leading Sponsors
The conference will feature public and private micro-cap and small-cap companies, and will include company presentations, one-on-one investor meetings, and networking sessions. NIBA will host hundreds of investment professionals eager to engage with management teams on the forefront of their respective industries.
“Our conferences are designed to provide companies with direct access to capital markets professionals and strategic advisors,” said Emily Foshee, Executive Director of NIBA. “For more than 40 years, we have created a dynamic space where emerging growth companies and investors come together to explore new opportunities. We welcome the partnership with B2i Digital to help broaden awareness of our upcoming event.”
“B2i Digital is proud to support NIBA’s longstanding commitment to small- and micro-cap markets at this must-attend event,” said David Shapiro, CEO of B2i Digital. “In 2024, I saw everyone I knew from every corner of the US capital markets. It was a phenomenal way to kick-off the fall conference season and I look forward to repeating that experience in 2025. We will leverage our community of 1.3 million followers on social media, 100,000-person investor list and our high traffic website to remind everyone to put this event on their calendars.”
To request an invitation to attend, apply to present or sponsor the event, visit https://b2idigital.com/niba-151st-investment-conference.
About B2i Digital, Inc.
B2i Digital, Inc. partners with leading investor conferences, public companies, and capital markets advisors through its signature programs: Featured Conference, Featured Company, and Featured Expert. Utilizing advanced digital marketing strategies, a network of 1.3 million investors, and highly targeted introductions, B2i Digital helps connect key stakeholders across the financial markets. The company was founded in 2021 by David Shapiro, who previously served as both an Investment Banker at Maxim Group and its Chief Marketing Officer.
B2i Digital Contact Information:
David Shapiro
Chief Executive Officer
B2i Digital, Inc.
https://b2idigital.com
212.579.4844 Office
david@b2idigital.com
https://www.linkedin.com/in/davidshapironyc
About the National Investment Banking Association (NIBA)
Founded in 1982, NIBA is a not-for-profit association for the micro-cap and small-cap investment community. NIBA has hosted 150 investment conferences featuring public and private companies seeking exposure to the financial industry. The association’s network has raised more than $100 billion in capital and includes thousands of investment professionals. For more information, visit https://nibanet.org.
NIBA Contact Information:
Emily Foshee
Executive Director
National Investment Banking Association
info@nibanet.org
https://nibanet.org
https://x.com/nibanet
David Shapiro
B2i Digital, Inc.
+1 212-579-4844
david|b2idigital.com| |david|b2idigital.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Dallas Jury Awards Over $1 Million to Injured Driver Represented by Angel Reyes & Associates After Lowball Insurance Offer
Debut Romance Thriller Angel and the Devil by L. A. Major Blends Love, Danger, and Choice in Unforgettable Ways
Worship Leader & Singer-Songwriter thurane Launches New Single: 'Big House' - Features Fresh Spin On Audio Adrenaline
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.