B2i Digital Named Marketing Partner for 15th Annual ROTH London Conference
B2i Digital will showcase participating companies to its investor community of over 1.3 million
ROTH's London Conference offers 1-on-1 and small group meetings between company leaders and investors across a range of sectors. These 40-minute sessions are designed to provide deeper insight into each company's business model, growth strategy, and long-term vision. The event also includes networking opportunities throughout the three-day schedule.
As the Marketing Partner, B2i Digital will publish profiles of the presenting companies on its platform, https://b2idigital.com/roth-15th-annual-london-conference, and across 11 social media platforms. These profiles will help participating companies reach retail, institutional, and family office investors globally.
"B2i Digital is proud to support the ROTH London Conference again this year," said David Shapiro, CEO of B2i Digital. "We know that if a conference has the ROTH name on it, it will be a successful event with top-tier companies and fully vetted investors. This will be our final major event until fall, and we strongly encourage all investors who are able to attend.”
Participation in the ROTH London Conference is by invitation only and subject to ROTH approval. Investors interested in attending should contact their ROTH representative or request registration via the official site.
About B2i Digital, Inc.
B2i Digital, Inc. partners with a select group of public companies, investor conferences and essential capital markets advisors through its Featured Company, Featured Conference and Featured Expert programs. It leverages the latest digital marketing technologies, its network of 1.3 million investors and targeted introductions to bring together key players in the markets. B2i Digital was founded in 2021 by David Shapiro, previously an investment banker and Chief Marketing Officer at Maxim Group LLC and its investor awareness platform, M-Vest.com.
B2i Digital Contact Information:
David Shapiro
Chief Executive Officer
B2i Digital, Inc.
https://b2idigital.com/
212.579.4844 Office
david@b2idigital.com
https://www.linkedin.com/in/davidshapironyc
About ROTH Capital Partners, LLC
ROTH MKM is a relationship-driven investment bank focused on serving growth companies and their investors. Our full-service platform provides capital raising, high-impact equity research, macroeconomics, sales and trading, technical insights, derivatives strategies, M&A advisory, and corporate access. Headquartered in Newport Beach, California, ROTH MKM is a privately held, employee-owned organization and maintains offices throughout the U.S. For more information on ROTH MKM, please visit www.roth.com.
Investor Contact:
ROTH MKM
Isabel Mattson-Pain
Managing Director, Chief Marketing Officer
imattson-pain@roth.com
https://www.linkedin.com/company/rothcapitalpartners/
https://www.roth.com
David Shapiro
B2i Digital, Inc.
+1 212-579-4844
david|b2idigital.com| |david|b2idigital.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

DBA GROUP AT DCD CONNECT IN MADRID WITH 30 YEARS OF KNOW
Global Talc Market To Reach $11.63 Billion By 2029 With A Growth Rate Of 11.4%
CMIT Solutions of Fort Lauderdale Enhances Cybersecurity Readiness for Local Businesses
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.