B2i Digital Named Marketing Partner for 15th Annual ROTH London Conference
B2i Digital will showcase participating companies to its investor community of over 1.3 million
ROTH's London Conference offers 1-on-1 and small group meetings between company leaders and investors across a range of sectors. These 40-minute sessions are designed to provide deeper insight into each company's business model, growth strategy, and long-term vision. The event also includes networking opportunities throughout the three-day schedule.
As the Marketing Partner, B2i Digital will publish profiles of the presenting companies on its platform, https://b2idigital.com/roth-15th-annual-london-conference, and across 11 social media platforms. These profiles will help participating companies reach retail, institutional, and family office investors globally.
"B2i Digital is proud to support the ROTH London Conference again this year," said David Shapiro, CEO of B2i Digital. "We know that if a conference has the ROTH name on it, it will be a successful event with top-tier companies and fully vetted investors. This will be our final major event until fall, and we strongly encourage all investors who are able to attend.”
Participation in the ROTH London Conference is by invitation only and subject to ROTH approval. Investors interested in attending should contact their ROTH representative or request registration via the official site.
About B2i Digital, Inc.
B2i Digital, Inc. partners with a select group of public companies, investor conferences and essential capital markets advisors through its Featured Company, Featured Conference and Featured Expert programs. It leverages the latest digital marketing technologies, its network of 1.3 million investors and targeted introductions to bring together key players in the markets. B2i Digital was founded in 2021 by David Shapiro, previously an investment banker and Chief Marketing Officer at Maxim Group LLC and its investor awareness platform, M-Vest.com.
B2i Digital Contact Information:
David Shapiro
Chief Executive Officer
B2i Digital, Inc.
https://b2idigital.com/
212.579.4844 Office
david@b2idigital.com
https://www.linkedin.com/in/davidshapironyc
About ROTH Capital Partners, LLC
ROTH MKM is a relationship-driven investment bank focused on serving growth companies and their investors. Our full-service platform provides capital raising, high-impact equity research, macroeconomics, sales and trading, technical insights, derivatives strategies, M&A advisory, and corporate access. Headquartered in Newport Beach, California, ROTH MKM is a privately held, employee-owned organization and maintains offices throughout the U.S. For more information on ROTH MKM, please visit www.roth.com.
Investor Contact:
ROTH MKM
Isabel Mattson-Pain
Managing Director, Chief Marketing Officer
imattson-pain@roth.com
https://www.linkedin.com/company/rothcapitalpartners/
https://www.roth.com
David Shapiro
B2i Digital, Inc.
+1 212-579-4844
david|b2idigital.com| |david|b2idigital.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Mobilisights will take the stage at ITS
Sales Order Processing Automation Helps USA Retailers Boost Speed and Cut Fulfillment Costs
Data Entry Services for the Retail Industry Streamline Inventory and Customer Management
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Transport
Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.
Polityka
A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.