B&H Worldwide Strengthens Leadership Team with Appointment of Matthew Warrington as Chief Commercial Officer
B&H Worldwide is pleased to announce the appointment of Matthew Warrington as its new Chief Commercial Officer, effective 1 August 2025.
WEST DRAYTON, OUTSIDE THE US OR CANADA, UNITED KINGDOM, August 5, 2025 /EINPresswire.com/ -- B&H Worldwide, the leading specialist in aerospacelogistics, is pleased to announce the appointment of Matthew Warrington as its new Chief Commercial Officer, effective 1 August 2025.
Matthew brings to B&H Worldwide more than 30 years of senior leadership experience in international logistics, freight forwarding and supply chain management. He joins from Toll Global Forwarding, where he served as President and led the company’s strategy function.
Matthew’s appointment marks a strategic step forward in strengthening B&H Worldwide’s global commercial capabilities as the company continues to expand its footprint in key aerospace markets.
“We are delighted to welcome Matthew to the executive team at a pivotal time for our business,” said Stuart Allen, Group CEO of B&H Worldwide. “Matthew’s deep expertise in strategy, logistics and commercial transformation combined with his experience across both the customer and operator sides of the industry will be instrumental in accelerating our growth and delivering long-term value to our customers.”
Prior to his role at Toll, Matthew was a Partner and Director at Boston Consulting Group, where he led the Supply Chain practice area for Australia and New Zealand. His extensive career also includes senior positions at Linfox, Visy Group and GrainCorp.
Matthew holds a Bachelor of Engineering (Chemical) and a Master of Business Administration (MBA) from the Melbourne Business School at the University of Melbourne. He is also an experienced company director and non-executive chairman.
Commenting on his appointment, Matthew Warrington said: “I am thrilled to be joining B&H Worldwide at such an exciting stage in its growth. The company’s heritage, specialisation in aerospace logistics and global reputation for excellence set it apart in the industry. I look forward to working with the team to build on this strong foundation and shape the next chapter of commercial success.”
As Chief Commercial Officer, Matthew will be responsible for driving B&H Worldwide’s global commercial strategy, business development and customer solutions, strengthening the company’s position as the go-to partner for aerospace logistics and supply chain management.
Wei Koon GOH
B&H Worldwide
+44 7823 335507
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Rossario George Wins the 2025 Stellar Business Award for Luxury Lifestyle – Global
PASTOR ALVIN BERNARD UNVEILS REVOLUTIONARY EXPLORATION OF BIBLICAL PROPHECIES IN HIS NEWEST RELEASE
ColoringBook.com expands assortment with characters from PBS KIDS® Series
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.