Big Fin Seafood Launches 'Epic Summer' Campaign Featuring 10% Off Entrées for Epic Universe Guests
ORLANDO, FL, UNITED STATES, June 6, 2025 /EINPresswire.com/ -- Big Fin Seafood is excited to announce the launch of its new “Epic Summer” campaign, running now through the end of August. Guests who present a valid same-day Epic Universe ticket will receive 10% off all entrées, making it the perfect spot to relax and refuel after a day at the park.
Located in Dellagio Town Centre, just minutes from Orlando’s top attractions, Big Fin Seafood is known for its fresh, locally sourced boat-to-table menu, upscale yet approachable atmosphere, and vibrant bar program. As part of the seasonal promotion, the bar team has crafted two limited-time themed cocktails to complement the experience.
Featured Cocktails:
- Strawberry Street Racer – Bacardi, fresh strawberry, lychee purée, lemon, topped with coconut milk and strawberry froth.
- Lemongrass Level Up – Gin, lemongrass syrup, maraschino, lime, bitters, and muddled basil for a refreshing finish.
The “Epic Summer” offer is valid through August 31, 2025. To redeem, guests must present a same-day Epic Universe admission ticket. Offer applies to dine-in guests only and is exclusive to the Big Fin Seafood location near Universal Orlando.
For more information please visit https://www.bigfinseafood.com/.
About Big Fin Seafood
Big Fin Seafood delivers a true boat-to-table dining experience, sourcing fresh, local seafood daily in partnership with Florida fishermen. Located in Dellagio Town Centre, the restaurant offers a refined yet relaxed setting ideal for casual dinners, special occasions and private events. With signature dishes, handcrafted cocktails and award-winning service, Big Fin remains a top destination for locals seeking some of the best seafood in Orlando.
Charlotte Arkwright
Exults Digital Marketing Agency
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

LuvBuds Recognized on Inc. 5000 List for Second Consecutive Year
Kelli DuCloux Joins Women in Power TV to Share Her Vision for Empowering Wealth Creation
Rocksolar: The 1 Trusted Brand for Solar Pumps
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.