Bill Dunne Joins Activate Care as SVP of Sales
Dunne brings a distinguished track record of driving sales excellence and market expansion across both early-stage ventures and large-scale enterprises. Most recently, he served as Senior Vice President of Sales at Aledade, where he played a key role in the company's growth across value-based care programs for Medicare, Medicaid, and commercial health plans. His career also includes leadership positions at Cigna, Aetna, and regional payers, as well as high-impact roles such as Chief Growth Officer at Provant and co-founder and Chief Revenue Officer at Uptime Health.
“We are thrilled to welcome Bill to Activate Care,” said Ted Quinn, CEO and Co-Founder of Activate Care. “His breadth of experience and deep relationships across the healthcare ecosystem align perfectly with our mission to transform care delivery through community collaboration. Bill’s leadership will be instrumental in scaling our impact nationally and deepening our partnerships with health plans and systems striving to improve outcomes and equity.”
Dunne’s addition to the leadership team reinforces Activate Care’s commitment to delivering comprehensive solutions that connect social and health care across communities. As SVP of Sales, he will lead the company's go-to-market strategy and oversee national sales operations.
“I am excited to join Activate Care at such a transformative time,” said Bill Dunne. “This is a mission-driven organization with a unique platform that addresses the real-world challenges faced by patients, providers, and communities. I look forward to working alongside the team to scale our solutions and help more organizations achieve measurable, equitable health outcomes.”
Bill holds an MBA from Suffolk University and a Bachelor of Science in Accounting from Villanova University. He resides in Longmeadow, MA.
About Activate Care
Activate Care is a mission- and data-driven leader in proactive social risk management solutions. Our expertise and experience designing and implementing innovative care models, coupled with our cloud-based CareLink platform, helps communities across America address social drivers of health (SDOH) and create better whole-person care.. Activate Care's Path Assist program is a community care model aimed at improving the health of targeted Medicaid and at-risk populations. Path Assist provides evidence-based and person-centered support to address unmet health-related social needs by reducing health inequities and improving the quality of care in defined geographies. To learn more, visit activatecare.com.
Amy Ellrod
amyellrod@activatecare.com
+1 855-632-2863
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Uncle Sharkii Poke Bar Franchisees Honored with Multi-Unit Mastery Award
Tendencias empresariales en Monterrey: De la gig economy a las startups
Capstone Plumbing Adds New Service Plumber to Support Customer Demand
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.