Blacksmith Agency Expands Digital Services for New York City Brands
The expanded offer will allow NYC brands to integrate their marketing across key digital touchpoints, resulting in a more unified and effective strategy. The core components of the new offers include:
1. Strategic Branding: Blacksmith’s branding solutions help NYC brands establish a foundational identity. The process involves collaborating with stakeholders to define a unique core identity and value proposition, and ensuring consistent brand messaging across all newly integrated digital channels.
2. Localized SEO: The agency’s SEO strategies help New York brands integrate their content and web development efforts. This approach allows brands to optimize their online presence for local searches and improve visibility within the city.
3. Integrated Marketing Campaigns: Blacksmith now offers growth marketing initiatives for New York brands to refine their marketing strategies and achieve better results.
4. User-Centric Experience Design: Within its expanded service model, Blacksmith is also supporting user-centric website development for New York audiences. This approach can guarantee better user satisfaction and increase engagement with the brands.
5. Custom Web Design & Development: Blacksmith’s expanded web capabilities focus on forging custom websites that meet specific business needs. These platforms are developed by their team, recognized for their work as top web designers in the Greater New York, and engineered for lead generation and brand representation.
6. Comprehensive Ongoing Support: Unlike before, Blacksmith’s commitment to New York brands now also includes comprehensive ongoing maintenance and support. This ensures that all integrated digital solutions for New York brands maintain optimal performance, security, and reliability post-launch.
About Blacksmith
Blacksmith is a New York-based, award-winning, full-stack marketing agency helping New York brands attract the right audience and achieve their objectives with a full suite of digital services, including strategy, branding, web design and development, UI/UX, and digital marketing. Blacksmith has industry-wide experience across New York and the entire United States.
Strahil Ovcharov
Blacksmith Agency
+1 480-378-2636
email us here
Visit us on social media:
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

The title logo for THE GHOST IN THE SHELL, designed by Hajime Sorayama, has been revealed | 2026 anime by Science SARU
PD16 Legacy Builders Celebration Honors Nine Men of Impact for Transformational Community Leadership
EBC Санхүүгийн Групп “Шилдэг CFD Үйлчилгээ Үзүүлэгч” шагнал хүртлээ
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.