Comintelli Launches Strategic Reseller Program
STOCKHOLM, STOCKHOLM, SWEDEN, June 17, 2025 /EINPresswire.com/ -- Comintelli, a leading provider of competitive and market intelligence platforms, today announced the launch of its new Reseller Program, designed to accelerate growth. This initiative aims to expand Comintelli’s market presence by partnering with a carefully selected network of resellers who will drive new customer acquisition and provide localized support.
The program is led by Christian Bjerser, SVP of Strategic Business Development, who oversees all aspects of onboarding, performance, and ongoing partner support. Under this model, Comintelli retains full ownership of customer relationships, ensuring a consistent, high-quality experience throughout the customer journey.
“Our new reseller program brings together partners with deep Competitive and Market Intelligence expertise and strong B2B sales capabilities,” said Jesper Martell, CEO of Comintelli. “This hybrid model not only expands our reach, but ensures we scale with quality—delivering consistent value and success for our customers.”
Initial reseller agreements have already been secured in the Americas and the UK, laying a strong foundation for future expansion into regions such as the Middle East, South America, and Africa. Comintelli has also introduced a dedicated Ambassador Program aimed at enhancing brand visibility and accelerating lead generation through thought leadership, industry events, and strategic connections.
For more information, please contact:
Jesper Martell, CEO
Email: jesper.martell@comintelli.com
Phone: +46 8 663 76 00
Web: www.comintelli.com/partners
About Comintelli
Comintelli (www.comintelli.com) is a leading provider of software for Market and Competitive intelligence. The company was founded in 1999 and is headquartered in Stockholm, Sweden, with a subsidiary in the United States. The company is listed on the Spotlight Stock Market.
Comintelli’s award-winning and AI-based platform Intelligence2day® enables companies to collect, analyze, and take advantage of information about their business landscape (for example markets, trends, customers and competitors). Intelligence2day® is used by various types of businesses and organizations including the chemicals, insurance, healthcare, telecommunications, technology and manufacturing sectors. Examples of customers are international companies such as AkzoNobel, Bayer, Dow Corteva, Ericsson, Essity, JD Irving, Owens Corning and Tetra Pak.
Jesper Martell
Comintelli
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Future-Proofing Power: Electrical Grid Market Set for Robust Expansion
OfficeReports Adds Drag & Drop Crosstabs to Calculo, Reinventing Survey Analysis in Excel
County of San Mateo Selects Blitz to Deliver a Next-Generation AI Plan Review Platform
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.