Consumer Packaged Goods Market Poised for Robust Growth Through 2035, Driven by Evolving Consumer Preferences
Consumer Packaged Goods Market Research Report By Product Type, By Distribution Channel, By Packaging Type, By End User and By Regional
NEW YORK, NY, UNITED STATES, April 30, 2025 /EINPresswire.com/ -- In 2023, Consumer Packaged Goods Market Size was projected to be worth 1.84 billion US dollars. By 2035, the consumer packaged goods market is projected to have grown from 1.91 billion US dollars in 2024 to 2.8 billion US dollars. The Consumer Packaged Goods Market is anticipated to increase at a rate of approximately 3.56% between 2025 and 2035.Consumer Packaged Goods, which include frequently purchased items such as food, beverages, toiletries, over-the-counter drugs, and household cleaning products, have become a central focus for both manufacturers and retailers. These goods are designed for mass consumption and are typically sold through retail outlets, making them a vital component of daily life and modern commerce. As consumer needs evolve and expectations rise, the CPG industry has responded with innovation in product development, sustainable packaging, and omnichannel delivery solutions.
"
Global Tech Titans Join Forces with Indonesia’s Top CIOs for digitalCIO 2025
CallMyDoctor.ae Launches 24/7 Pediatrician at Home Service in Dubai for Immediate Child Care
Magsstore Eliminates Shipping Costs for Print Magazine Subscriptions Nationwide
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.