CREATIVE FORCES MARKETING AGENCY LAUNCHES LUXE.TV ASIA-PACIFIC
International luxury media network expands regional presence with new base in Asia
LUXEMBOURG, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- LUXE.TV, a global media network focused on lifestyle, arts, and luxury, has expanded its footprint in Asia with the launch of its first Asia-Pacific region. The initiative was led by Creative Forces, a marketing and content agency with over 16 years of experience operating in the Asia-Pacific region.
LUXE.TV currently reaches approximately 490 million households in over 90 countries and is recognized for its distinctive, high-quality content covering luxury products, travel, culture, and innovation. The establishment of the Asia-Pacific branch marks a strategic step in extending the brand’s reach into new and emerging markets.
“A major motivation for launching LUXE.TV in the Asian region was to introduce the standards of a media company that has already succeeded in European markets such as Luxembourg, France, and Belgium,” said a representative from Creative Forces. “We believe there is strong potential to create unique content by combining European expertise with Asian creativity—especially in a global industry increasingly shaped by AI and technology-based production.”
Since the launch in 2023, LUXE.TV has developed and produced a wide range of content spotlighting products, services, innovations, and artistic achievements from both domestic and international clients.
A representative from LUXE.TV Asia added, “Our short- to medium-term strategy focuses on strengthening partnerships and expanding our presence throughout the Asia-Pacific region.”
Luxe
TV
email us here
Visit us on social media:
Facebook
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Neuroscience Based Medications Offer Hope in Addiction Crisis, Says NYC Doctor
Protection Tax Supports Small Business Owners Facing Complex IRS Challenges
Dialogue with Three Chords and brooklynONE Productions Celebrate Pride Month with Night of Original Theatre
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.