Deviceful Supports IFS in World Record-Breaking Brand Campaign at Chicago O’Hare
Creative agency Deviceful have partnered with IFS’s brand team on a record-setting ( World Record ) brand campaign at Chicago O’Hare Int Airport
LONDON, OXFORDSHIRE, UNITED KINGDOM, June 13, 2025 /EINPresswire.com/ -- Independent creative agency Deviceful is proud to have partnered with IFS’s in-house brand team on the delivery of a record-setting brand campaign at Chicago O’Hare International Airport, now officially recognised as a World Records as the “longest static indoor billboard” at 304 feet.
The installation marks a major creative moment for IFS, the enterprise cloud and Industrial AI software leader, and comes on the back of its recent €15 billion valuation. Installed in Terminal 3, the campaign is seen by tens of thousands of travellers daily and serves as a bold creative statement: showcasing how IFS.ai is transforming global industries through Industrial AI.
"We’re extremely proud to have helped create this unique ad placement with IFS, recognised as a world record. It was an ambitious project that pushed both creative and media boundaries."
Marcus Harding CEO & Founder @ Deviceful
"Working with Deviceful has been a great experience. They delivered strong creative and worked seamlessly with our team to drive successful outcomes."
— Per Åsberg - Senior Brand Director - IFS
Deviceful worked closely with IFS’s brand and marketing teams to support the creative delivery of the billboard, helping to bring the team’s ambitious vision to life across production, execution, and rollout.
The campaign highlights IFS’s growing presence in the global enterprise software space and reinforces the brand’s reputation for doing things differently, with creative that doesn’t just cut through, but sets records.
Deviceful worked closely with IFS’s brand and marketing teams to support the creative delivery of the billboard, helping to bring the team’s ambitious vision to life across production, execution, and rollout.
About Deviceful
Deviceful is an independent digital creative agency partnering with ambitious brands and in-house teams to deliver impactful, on-brand, and performance-led creative at scale. From creative strategy to production and delivery, Deviceful helps brands show up better, across every channel, every time. Learn more at deviceful.co.uk.
Marcus Harding
Deviceful.
+44 (0)7866 478788
email us here
Marcus Harding
Deviceful Agency
+44 7866 478788
marcus@deviceful.co.uk
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

leagend RT200: A Professional Lithium Battery Tester Designed for Accurate, Reliable Diagnostics
ACP Painting, LLC Featured on Rosie On The House Podcast: A Deep Dive Into Arizona House Painting
Premium 73‑Acre Off‑Grid Luxury Barndominium Estate Listed Near Richards, Texas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.