Elgin Pharmacy Collaborates with Splash Omnimedia on Website, Video, and Print Projects
ELGIN, SC, UNITED STATES, May 21, 2025 /EINPresswire.com/ -- Elgin Pharmacy, a locally owned pharmacy serving the Elgin community, has completed a series of strategic marketing initiatives in collaboration with Splash Omnimedia. The partnership focused on three key areas: launching a new website, producing video content, and developing branded print materials—all crafted to reflect the pharmacy’s trusted role in the community and provide a more accessible, informative experience for patients.
The new website offers user-friendly navigation and updated information on services, while the video content shares the pharmacy’s story and values in a compelling, visual format. Supporting print materials help ensure consistent, professional branding across touchpoints, reinforcing Elgin Pharmacy’s dedication to high-quality care.
“Elgin Pharmacy’s passion for serving their community is inspiring,” said Matt Thompson, Senior Partner at Splash Omnimedia. “It was an honor to support their vision by creating materials that communicate their mission and enhance their connection with patients. These focused projects help them stand out and reinforce the trust they’ve built in Elgin over the years.”
This collaborative effort is a reflection of Elgin Pharmacy’s ongoing commitment to improving customer service and adapting to the evolving needs of its patients, while staying true to its community-based roots.
About Elgin Pharmacy:
Elgin Pharmacy is a trusted, locally owned pharmacy that provides personalized care and expert health services to the Elgin, SC community. Known for its customer-first approach, Elgin Pharmacy offers a welcoming and informative environment for patients seeking both prescription and over-the-counter support.
About Splash Omnimedia:
Splash Omnimedia is a marketing and media agency based in South Carolina, specializing in web design, video production, and creative collateral. Focused on delivering impactful, customized solutions, Splash Omnimedia partners with organizations to strengthen their brand and engage with their audience more effectively.
Contact Information:
Splash Omnimedia
711 E Main Street, Suite J2
Lexington, SC 29072
Phone: (803) 785-5656
Email: splashme@splashomnimedia.com
Website: https://splashomnimedia.com
[]
Matt Thompson
Splash Omnimedia
+1 803-785-5656
splashme|splashomnimedia.com| |splashme|splashomnimedia.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Results of the IX Digital Asset Industry Classification System (“DAICS®”) 1H 2025 Review
Technical Insights into leagend Color Screen Battery Tester Lineup
Richie Mike Drops His Sizzling Summer Single, 'Stackin Dem Racks'
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.