Komunikaty PR

'Fan Prix' Fan Fest Featuring Romain Grosjean to Premier During Las Vegas Race Week

2025-07-10  |  15:55:08
Fan Prix 2025

“Romain’s Paddock 28” to welcome fans November 20 – 22, 2025

We want to curate the ultimate experience for all racing fans, so why not bring fans behind the scenes. We’ll showcase the drivers and technology across our sport”
— Romain Grosjean
LAS VEGAS, NEVADA, FL, UNITED STATES, July 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- Racing icon Romain Grosjean is bringing his star power to Fan Prix, a first-of-its-kind motorsports festival.

“Romain’s Paddock 28” will be a featured aspect of Fan Prix, a three-day immersive celebration of racing taking place Thursday November 20 through Saturday November 22.

Located at Resorts World’s The Complex, adjacent to the Las Vegas Strip, fans will get an insider’s look at the technology and storytelling that fuels the motorsports industry.

“We want to curate the ultimate experience for all racing fans,” said Grosjean, who achieved 10 F1 podium finishes after winning titles in Formula 3, GPT2 and Auto Asia. “My career spans F1 to IndyCar, so why not bring fans behind the scenes. We’ll showcase the drivers and technology across our sport, including the growing impact of women in racing.”

Grosjean’s fiery crash at the 2020 Bahrain GP is among the most memorable images of modern F1. His car famously split in two, with the driver emerging from flames after being trapped for 28 seconds.

The event is created and managed by Third Man, a consortium comprised of longtime experiential agency leaders Circle, Innovative Group and Win-Win Partnerships.

“Our singular focus with Fan Prix is to inspire an even deeper level of racing fandom and storytelling,” said Third Man Partner Scott Becher. “The drivers, the innovation, the obsession…we’ll be equal parts Las Vegas and pit row.”

Grosjean, an F1 commentator for France’s Canal+, will join several racing personalities on-site for fan meet-greets. More event details and participating brands will be released in the coming months.

Scott Becher
Win-Win Partnerships
sbecher@choosewinwin.com
Visit us on social media:
LinkedIn

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-15 | 20:55:10

Machine Control System Market Expected to Hit $12.2 Billion by 2032, Exhibiting 10.6% CAGR

Machine Control System Market 1Machine Control System Market was valued at $4.5 Billion in 2022, is estimated to reach $12.2 Billion by 2032, exhibiting a CAGR of 10.6% from 2023 to 2032.North America was the highest revenue contributor,
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-15 | 20:55:10

Doula Doc & Me Launches Statewide Initiative to Reduce Maternal Health Disparities in Underserved Communities

Doula Doc & Me Launches Statewide Initiative to Reduce Maternal Health Disparities in Underserved CommunitiesLed by Dr. Mona Fakih and Dr. Batoul Abdallah, Doula Doc & Me Expands Access to Community-Based Doulas Across Michigan to Reduce
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-15 | 20:55:10

Lydia M. Hawke Casts a Spell and Secures Her Spot as a Must-Read Author for the Next Generation

Lydia M. HawkeLydia M. Hawke's Summer Reads Are Sizzling - Lighting Up Bookstores and Digital Shelves All Season Long!LOS ANGELES, CA, UNITED STATES, July 15, 2025 /EINPresswire.com/ -- As summer reading surges across the U.S. and Canada,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.