Feury Image Group Partners with LeadingAge to Enhance Senior Living Experiences
The company will provide top-tier uniform programs and promotional products to professional organizations and facilities who serve the aging.
Known for its commitment to quality and innovation, Feury Image Group is set to bring its expertise to the members of LANJ&D, offering specialized services such as custom uniform programs, promotional items, and personalized product solutions designed to meet the unique needs of professional organizations serving the senior living industry. The collaboration is structured to enhance the branding and operational efficiency of member organizations, ultimately improving the experiences of the seniors they serve.
This relationship is expected to deliver meaningful benefits to the LANJ&D membership community, such as improved staff satisfaction through high-quality uniforms and stronger organizational branding through customized promotional products. These contributions align with LeadingAge NJ & DE’s mission to advance quality care and services for older adults.
Brian Feury, CEO of Feury Image Group, stated, "We are thrilled to partner with LeadingAge (NJ & DE) and support their mission with our products and services. This partnership underscores our commitment to enhancing the quality of life for seniors by ensuring their care providers are well-equipped and feel proud in their professional attire.
“Our reputation for excellence and the tailored approach we provide align perfectly with our vision of providing the best possible environment for both the members and the seniors they care for. We are excited about what we can bring to this community."
About Feury Image Group
Feury Image Group has been at the forefront of providing customized apparel and promotional solutions that empower organizations to present a professional and unified image. Feury Image Group is dedicated to leveraging the latest technologies and creative strategies to deliver solutions that meet the evolving needs of its clients. Its commitment to innovation is matched by a rigorous quality assurance process, ensuring that all products and services not only meet but exceed industry standards
About LeadingAge
LeadingAge New Jersey & Delaware is the official state affiliate of LeadingAge, the national association representing over 5,400 nonprofit and mission-driven aging services providers across the United States. LANJ&D focuses on advancing quality aging services specifically within New Jersey and Delaware through advocacy, education, and fellowship.
Bob Namar
Feury Image Group
email us here
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Instagram
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Length of Hospitalization for Stage III and IV Decubitus Ulcers Before and After 2015
The Blair Memory Care Opens in Cary, NC to Strong Community Support
Premier Auto Protect Earns 2025 Buyer’s Choice Award from ConsumerAffairs, Based on Verified Customer Reviews
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.