Findability Sciences Expands U.S. Footprint with New Office in Burlington, Massachusetts
Company Deepens Roots in Massachusetts with Plans for Innovation and Job Creation
This state-of-the-art facility, managed by Workbar, offers a modern, full-service work environment designed to support collaboration, creativity, and scale. The new space will serve as a hub for Findability Sciences’ expanding U.S. operations and a base for engaging with partners like IBM, customers like Straumann, Manulife, SalesGuage, Takeda etc and the broader technology ecosystem in the Boston metro area.
“Massachusetts has always been home to some of the brightest minds and boldest innovations in technology,” said Balaji Krishnamoorthy, Executive Vice President at Findability Sciences. “Opening our new office here reinforces our long-term investment in this region. We are excited not only to scale our business but also to contribute to job creation and economic growth by bringing meaningful employment opportunities to the area.”
Findability Sciences has seen significant growth across North America, Japan, and India, with its AI products gaining strong adoption in sectors such as manufacturing, agriculture, financial services, and legal operations. The Burlington office is expected to anchor further expansion, hiring, and customer collaboration initiatives in the coming year. This new set up marks Findability Sciences' third office expansion this year.
Kavita G Rao
Findability Sciences Inc
+91 95021 53653
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Teacher / Nurse Next Door Buyers Secure Seller Concessions at Twice the National Average
carbmee Expands Unified Sustainability Offering with the Release of AI-Powered EUDR Solution
Health 2.0 Conference’s Dubai 2025 Edition To Investigate Healthcare Fraud Schemes
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.