FoneStorm AI Attendant Named 2025 CUSTOMER Magazine Product of the Year
Award Recognizes AI-Driven CX Breakthrough for SMBs and Modern Contact Centers
FoneStorm AI Attendant leverages real-time Natural Language Processing (NLP) to power omni-channel communication automation. By managing standard queries, appointment scheduling, follow-ups, and task tracking, AI Voice and Text Agents deliver measurable improvements in customer satisfaction while significantly reducing operational costs.
“When I speak with our customers, they all recognize the power of AI to improve competitiveness. At the same time, they struggle with the perception that AI is expensive and complicated,” said Michael Crown, President of FracTEL. “FoneStorm AI Attendant is without a doubt the best place for businesses to get started with AI - it's affordable, powerful, incredibly easy to deploy, and it provides immediate, compelling benefit. AI Agents that remember every interaction make it easy to treat every customer like a VIP.”
FoneStorm is purpose-built for high-touch, high-value industries such as retail, healthcare, hospitality, and finance - enabling teams to scale without sacrificing responsiveness or personalization.
The platform is geo-redundant, cloud-based, and backed by a 100% uptime SLA. It comes bundled with FracTEL’s award-winning UCaaS solution, but can also operate independently, augmenting any business or call center phone system. Organizations can choose to work with FracTEL’s Professional Services team or build their own AI workflows using FoneStorm WorkShop, a drag-and-drop, no-code development environment.
“On behalf of TMC and CUSTOMER Magazine, I’m thrilled to recognize FracTEL with a 2025 Product of the Year Award,” said Rich Tehrani, CEO of TMC. “FoneStorm AI has clearly earned its place among the industry’s top solutions, and I’m eager to see how the company continues to innovate and lead in 2025 and beyond.”
About FracTEL
FracTEL is the creator of FoneStorm AI, a next-generation omni-channel business communication platform that helps organizations automate conversations with natural, interactive AI. Designed for businesses of all sizes - from small startups to enterprise contact centers. FoneStorm delivers cutting-edge customer experience at a fraction of the cost and complexity.
Learn more at: https://www.fractel.com
About CUSTOMER Magazine
TMC’s CUSTOMER Magazine, originally launched in 1982 as Telemarketing Magazine, remains the industry’s leading source for news, insights, and strategies that enhance customer engagement across all channels. CUSTOMER spotlights the latest advancements in AI-powered CX, omnichannel tools, agent enablement, automation, and more.
Learn more at: https://www.customerzone360.com
Michael Crown
FracTEL, LLC
+1 321-499-1001
mike|fonestorm.ai| |mike|fonestorm.ai
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Critter Stop Offers Permanent Solutions to Homes and Businesses with Launch of Pest Control in Richardson, Texas
Protection Tax Helps Clients Resolve Unfiled Returns Before IRS Action Escalates
leagend T31 Sets New Standard for Affordable and Accurate OBD II Diagnostics
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.