Goldpawnership Surpasses 100,000 Followers on Live Shopping Platform Whatnot
"Specializing in luxury designer handbags, jewelry, and accessories from brands such as Hermès, Goyard, Chanel, YSL, Louis Vuitton, Fendi, Prada, and Gucci, Goldpawnership is committed to providing customers with access to authenticated and certified designer items in the finest condition within the second-hand marketplace," says Lena of Goldpawnership. "With a commitment to customer satisfaction and a focus on providing exceptional value, Goldpawnership has established itself as a trusted name in the pre-owned luxury goods market."
"Clients can find sought-after models including, but not limited to, the Neverfull, Speedy, Onthego, Keepall, Artsy, Favorite, Delightful, Metis, Palm Springs, Neonoe, Felice, Alma, Pochette, Hermès Birkin, Kelly, Evelyn, Constance, Sylvie, Padlock, Dionysus, and Soho," says Lena.
"We attribute our success, in large part, to our customers and our exciting, innovative live auction format, where we often start high-end designer handbags at just a $1 starting price," continues Lena. "Clients enjoy the show and can interact as a group or simply observe. In addition to high-end designer handbags and accessories, Goldpawnership followers and clients can view other product categories. We sell luxury watches, including Rolex, Patek Philippe, Cartier, Tiffany, and Omega; high-end genuine gold jewelry, gold chains, precious metals, coins, bullion, diamond jewelry, and designer jewelry."
"We are very happy to be on the Whatnot platform," Lena adds. "Founded in 2019 by Grant LaFontaine (CEO) and Logan Head (CTO), Whatnot has quickly become a popular destination for collectors and enthusiasts to discover multiple shopping categories, from sports cards and collectibles to authenticated designer handbags and accessories. The platform leverages the power of live video shopping, empowering and engaging its audience and sellers in a fun and authentic way."
Media Contact
(617) 479-4653 (Gold)
The Jewelers Coin & Loan Co.
509 Beale Street, Quincy, MA 02169
@goldpawnership
www.goldpawnership.com
info@goldpawnership.com
Jeff Venice
The Jewelers & Coin Co.
+1 617-479-4653
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

JAF Vehicle-Shaped Tissue Case Now Available with Exclusive Mini Container Gift Campaign
SUZUKI KATANA-Inspired Pizza Cutter 'Pizzacutter-na' Achieves Ranking on Rakuten Marketplace
Dancing Robot Santa Claus Now Available from CAMSHOP.JP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.