Komunikaty PR

GRYSKLL Announces Third Chapter in Collective Saga

2025-07-01  |  00:55:07
Not Checkers Artwork

GRYSKLL Launches Not Checkers With a Focus on Sound, Self, and Strategy Led by Q. aka Media Pimp

...an approach that prioritizes creative ownership and community engagement over exposure-first thinking.”
— Dragon's Pitchfork
ELLICOTT CITY, MD, UNITED STATES, June 30, 2025 /EINPresswire.com/ -- On July 1st, GRYSKLL co-lead and engineer Q. aka Media Pimp releases his first digital solo project, Not Checkers, to his website: https://mediapimp.studio.

This release is a first for the GRYSKLL collective in its structure: a member launching a full project via their own store first, followed by distribution through GRYSKLL online channels—before ever reaching digital streaming platforms. It’s an approach that prioritizes creative ownership and community engagement over exposure-first thinking.

The first single, featuring aL Bakwurdz (author of the Beautiful Day hook), dropped earlier this summer. Additional releases on Bandcamp, GRYSKLL.com, and Patreon are planned prior to streaming.

Sharing experiments like this, reflecting on what works, and learning together are all examples of the types of practices that contribute to what the crew calls "the GRYSKLL Effect"—an evolving blend of creative and personal transformation. This includes healing, iterative learning, collaboration, reciprocity, creative agency, improved self-love and care, healthier interpersonal relationships, and more.

This album is also a quiet tribute to the role of GRYSpace—the crew’s internal mental health conversations and podcasts that led to deeper reflection, emotional growth, and renewed creative purpose. For Q. aka Media Pimp and several others in the collective, GRYSpace played a key role in showing what true crew support could look and feel like.

Produced entirely by Bobby Fischer, Not Checkers features a carefully curated list of collaborators from inside and outside of GRYSKLL:

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-01 | 07:55:06

Hull-Based LGBTQ+ Online Business 'Wicked Fabulous' Aims to Grow Local Presence Across the South Shore

Proudly based in Hull, MassachusettsFree HugsNatural Stone Healing and Protection BraceletsWicked Fabulous, a bold and vibrant online boutique proudly based in Hull, Massachusetts, is calling on its South Shore neighbors to show some local
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-01 | 07:55:06

A Dynamic, New Women’s Group 'Local Divas Parkland' Plans July 22 Event to Benefit Lynn Cancer Institute of Boca Raton

Perla Lichi, Perla Lichi DesignLinda Alfieri, Linda Alfieri Hair Replacement CenterMagic Happens When Two Dynamic Women Executives Realize They Have Similar Goals of Bringing Women Together and Giving Back to the WorldMagic can happen when two

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.