GRYSKLL Announces Third Chapter in Collective Saga
GRYSKLL Launches Not Checkers With a Focus on Sound, Self, and Strategy Led by Q. aka Media Pimp
This release is a first for the GRYSKLL collective in its structure: a member launching a full project via their own store first, followed by distribution through GRYSKLL online channels—before ever reaching digital streaming platforms. It’s an approach that prioritizes creative ownership and community engagement over exposure-first thinking.
The first single, featuring aL Bakwurdz (author of the Beautiful Day hook), dropped earlier this summer. Additional releases on Bandcamp, GRYSKLL.com, and Patreon are planned prior to streaming.
Sharing experiments like this, reflecting on what works, and learning together are all examples of the types of practices that contribute to what the crew calls "the GRYSKLL Effect"—an evolving blend of creative and personal transformation. This includes healing, iterative learning, collaboration, reciprocity, creative agency, improved self-love and care, healthier interpersonal relationships, and more.
This album is also a quiet tribute to the role of GRYSpace—the crew’s internal mental health conversations and podcasts that led to deeper reflection, emotional growth, and renewed creative purpose. For Q. aka Media Pimp and several others in the collective, GRYSpace played a key role in showing what true crew support could look and feel like.
Produced entirely by Bobby Fischer, Not Checkers features a carefully curated list of collaborators from inside and outside of GRYSKLL:
Energy Harvesting System Market to Surpass $1 Billion by 2030, Fueled by Smart Tech & Green Energy Demand
Hull-Based LGBTQ+ Online Business 'Wicked Fabulous' Aims to Grow Local Presence Across the South Shore
A Dynamic, New Women’s Group 'Local Divas Parkland' Plans July 22 Event to Benefit Lynn Cancer Institute of Boca Raton
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.