Helios & Partners Adds Cybersecurity Platform Cyberbay to Investment Portfolio
Helios & Partners announced it has added Cyberbay, a global cybersecurity platform, to its investment portfolio.
The investment adds to helios and partner belief of CEI TM, where you can bind marcomms, brands, and investments in order to better serve the consumer journey. Cyberbay keeps the entire consumer secure, which is ever more prominent in a world of AI-driven threats.
“We continuously look for AI-augmented, growth-stage companies that better the consumer journey,” said Humphrey Ho, Managing Partner of Helios & Partners. “We look forward to Cyberbay’s team tackling global challenges at scale.”
Cyberbay offers a distinctive approach to cybersecurity, with a focus on ethical standards, inclusivity, and long-term resilience. In a world where the entire consumer journey is vulnerable, Helios & Partners will support Cyberbay’s market positioning and go-to-market strategy through its integrated marketing, media, and communications network.
“Helios & Partners looks beyond capital investment and brings in real value—a global team that augments sales and marketing,” said Felix Kan, Co-founder of Cyberbay. “It’s the literal definition of ‘working capital.’ With this partnership, we are excited to enter new markets including the U.S., Mexico, and LATAM.”
This investment adds to Helios & Partners’ growing portfolio of companies in technology, consumer, and services sectors, and continues its commitment to supporting founders through long-term, strategic partnerships.
About Helios & Partners
Helios & Partners is a family office and marketing firm built on the principle of Consumer Ecosystem Investing™, aligning equity, growth strategy, and marketing execution to drive sustainable growth. The firm serves as a long-term partner to brands, growth stage companies, marketers, through capital investment and operational support. It invests in the entire consumer journey across AI & Cybersecurity, Media & Publications, Fashion, Luxury, Beauty, and Lifestyle.
Its operating arm, Helios Worldwide, unites media, creative, technology, and communications teams to deliver integrated, results-driven solutions across the consumer journey. Together, they offer a new model for building brands with shared success at the core.
Learn more at www.heliospartnership.com
About Cyberbay
Cyberbay is a Singapore based global cybersecurity company focused on building trust in the digital age. With a people-first approach, the platform delivers predictive scalable solutions that emphasize transparency, ethical innovation, and proactive defense using AI. Cyberbay is redefining what it means to be secure—empowering organizations and individuals to navigate today’s digital landscape with confidence.
Learn more at www.cyberbay.tech
Paula Olaya
Helios & Partners
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Dialogue with Three Chords and brooklynONE Productions Celebrate Pride Month with Night of Original Theatre
Business Solutions Marketing Group Unveils AI Video Marketing Program: Propelling Small Businesses to Google Page ONE
Eylsia, Rising Filipina Pop Artist, Explores the Promise and Challenges of AI in Music
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.