Helvetic Clinics up 20%, solidifies EU dental tourism lead
Helvetic Clinics: 20% Growth and Confirmed Leadership in European Dental Tourism
BUDAPEST, BUDAPEST, HUNGARY, July 3, 2025 /EINPresswire.com/ -- Helvetic Clinics: 20% Growth and Confirmed Leadership in European Dental Tourism
Helvetic Clinics, widely recognized as Europe’s top dental tourism provider, today announces a 20% increase in patient volume over the first half of 2025. This exceptional growth further reinforces its leadership position in Europe’s dental tourism market.
Significant Geographic Expansion
Patient numbers surged most notably in German-speaking countries, particularly German-speaking Switzerland, Germany, and Austria. Anglophone markets, including the UK and Ireland, also experienced strong growth. Helvetic Clinics continues to dominate in Francophone regions, especially in French-speaking Switzerland and Belgium, while achieving notable progress in the Scandinavian countries (Sweden, Denmark, Norway).
This success is underpinned by a consistently high standard of service, reflected in over 2,600 Google reviews averaging an outstanding 4.9/5.
Strategic Capacity Expansion
Pierre Chaker, Founding Partner of Helvetic Clinics, stated: “This outstanding growth confirms our European expansion strategy. Having increased our capacity by 25% last year, we were well-prepared to welcome this wave of international patients.” Jean‑François Empain, Founding Partner, added: “Our investments in infrastructure and medical staff have enabled us to maintain top-tier standards while meeting growing European demand. This 20% growth reflects the confidence our international patients place in our dental clinic.”
International Patients Praise Helvetic Clinics: Quality, Savings & Trust
Landfill Gas Market to Surge to US$ 4.1 Billion by 2035 with 8.3% CAGR
Calgary Hypnotherapist Shannon Shade Featured in International Best-Seller
S.H.A.R.E. Community Development Corp Proudly Selects Ms. Gita Bolt as Chief Legal Officer
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.