Komunikaty PR

How a Traditional Family-run Jewellery Business in India Evolved into a Global Brand

2025-05-03  |  21:55:05
How a Traditional Family-run Jewellery Business in India Evolved into a Global Brand

How a Traditional Family-run Jewellery Business in India Evolved into a Global Brand

YRC shares insights on how P. N. Gadgil Jewellers transformed from a traditional Indian family-run business into a modern global retail brand.

Empowering Retail & E-commerce businesses worldwide.”
— Nikhil Agarwal
PUNE, MAHARASHTRA, INDIA, May 4, 2025 /EINPresswire.com/ -- In this communiqué, the team of
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-05-05 | 03:55:06

Disctopia Launches Seamless YouTube Integration, Empowering Creators to Effortlessly Expand Reach

New Feature Allows Creators to Directly Upload and Publish Videos from Disctopia to YouTubeThe new YouTube publishing integration eliminates unnecessary steps, saves creators time, and helps them instantly share their videos with larger audiences
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-05-05 | 03:55:06

2025年5月、東京で開催 – アジア最大級のバイオマス・バイオカーボン・トリファイドバイオマスサミットに300名以上が参集予定

Biomass Pellet Trade Asia and Biocarbon & Torrefied Biomass Summit TOKYO, JAPAN, May 5, 2025 /EINPresswire.com/ -- アジアのバイオマス・バイオエネルギー市場が急速に進化する中、CMT(Centre for Management
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-05-05 | 03:55:06

THE INTERNATIONAL SPACE DEVELOPMENT CONFERENCE TO HOST ASTRONAUTS AS NEXTGEN SPEAKERS

The National Space Society’s Annual Conference Will be Held on June 19-22 in OrlandoWe must create the proper programs for youth, offering leadership, collaboration, and empathy skills, which will multiply our chances for success on this world

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.