Introducing the first one-stop shop for state and local political campaigns
Miller eMedia is making its Brand Story® approach available to smaller political campaigns.
Modern campaigns are about storytelling. Candidates must play the lead in a media story like a hero in a TV show. It’s less about policy than becoming a brand.
With 30 years’ experience building brands from start-ups to major corporations, Miller eMedia is bringing its Brand Story® approach to retail politics.
“Billions of dollars flow into sophisticated national campaigns,” Bruce Miller explained, “but state and local politicians are the ones who can benefit the most from brand positioning, coordinated messaging, and campaign strategy. That's because their opponents are rarely up-to-speed.”
The Brand Story approach:
1. Identifies the persuadable target voter to build a margin for victory.
2. Builds a coherent Brand Story to guide messaging, fundraising, Web development, PR, videos, collateral, email, social media, and more.
3. Establishes the candidate as the only solution to meet the target voters’ needs by keeping that message consistent.
Bruce Miller, author of "Brand Story: How to Launch a Shoestring Startup Like a National Brand," brings 30 years of hands-on strategy, messaging, and production experience to politics. He has built over ten campaigns without the big agency overhead, staff, and dollars usually necessary to connect all the moving parts.
As a graduate of UCLA Film & Television, recipient of the Max Award for best marketing campaign in Georgia, a screenwriter, and an author of six books, Bruce has the storytelling skills to prevail against the current political climate of mudslinging and misinformation.
“People want hope,” Bruce explained. “Communicating a sense of connection and that you have the voter's back always wins the day.”
To learn more about Miller eMedia’s Brand Story approach to political marketing, visit: Milleremedia.com/politics
Bruce Miller
Miller eMedia
+1 404-309-1222
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

London House Appoints Jared Carbienier as Executive Head Chef
Red Piranha member of Team defence Australia included in 2025 Australian Defence Export Catalogue
California Business Brokers® Radio Show – Where M&A Deals Take the Spotlight
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Praca

Ogromna baza magazynowa zbóż w Wielkopolsce do likwidacji. Pracę może stracić kilkaset osób
Baza magazynowa zbóż w Witoldowie to obiekt zarządzany od 30 lat przez spółkę Top Farms Wielkopolska, która prowadzi działalność na gruntach dzierżawionych z Zasobów Skarbu Państwa. Teraz baza ma zostać rozebrana, a wydzierżawiona ziemia – trafić do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Spółka Top Farms wnioskowała do KOWR-u o utworzenie ośrodków produkcji rolniczej, które umożliwiłyby dalsze funkcjonowanie wielu takich strategicznych obiektów rolniczych. Brak decyzji KOWR jest zagrożeniem dla stabilności dużych, nowoczesnych gospodarstw towarowych, a tym samym również dla bezpieczeństwa żywnościowego Polski.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Bankowość
Rynek oczekuje pierwszego cięcia stóp procentowych w Polsce w maju. Są ku temu przesłanki ekonomiczne

Na podstawie ostatnich wypowiedzi prof. Adama Glapińskiego, przewodniczącego Rady Polityki Pieniężnej, ekonomiści oczekują, że już na posiedzeniu 7 maja może zapaść pierwsza od ponad półtora roku decyzja o zmianie poziomu stóp procentowych w dół. RPP dostosuje się w ten sposób do polityki głównych banków centralnych oraz słabnącej presji inflacyjnej. Zdaniem prezesa Q Value będzie to działanie w dobrym kierunku, choć spóźnione i być może spowodowane czynnikami politycznymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.