IsItCap.com Launches Free AI Tool to Detect Fake News and Media Bias
Free AI tool IsItCap.com helps users detect fake news, analyze bias, and compare sources—100% free, ad-free, and lightning fast.
NEW YORK, NY, UNITED STATES, June 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- As misinformation floods our feeds and sensational headlines travel faster than the truth, IsItCap.com emerges as a powerful new ally for internet users who just want a straight answer: Is this real, or is it cap?IsItCap is a completely free, ad-free, AI-powered platform that instantly analyzes the credibility of any claim, article, or viral rumor. In seconds, users receive a detailed breakdown that pulls from:
Mainstream media sources
Alternative and independent outlets
Social media sentiment
And the top AI fact-checkers available today
Together, these inputs generate a multi-layered credibility report, helping users not only understand if something is likely true or false—but why.
“Most people don’t want to spend 20 minutes researching a post before they share it,” says Alec Pow, founder of IsItCap.com. “We built IsItCap so anyone could get a fast, intelligent, and well-rounded answer—with transparency on where the information comes from.”
How It Works: A Radical Rethink of News Analysis
IsItCap is more than a simple fact-checking tool. At its core, it is an AI-powered credibility engine designed to triangulate truth from multiple angles.
✅ Step 1: Submit a Claim or Article Link
Users can paste:
A news headline
A direct URL to an article
A quote or paraphrased claim
...and IsItCap will begin its investigation.
CASA and The Hope Center at Pullen Develop Affordable Housing for Emerging Adults Aging Out of Foster Care
Saverglass Expands its Spirits Portfolio with Launch of the GOLDEN RESERVE Glass Bottle Collection
Join Rudy Rabbit’s Journey of Resilience in Elliott Gilbert’s 'Rudy Rabbit Tried'
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.