KickCharge Creative Celebrates 30 Years of Business
NJ-Based Agency Marks Three Decades of Boosting Brands & Changing Lives
Since its inception, KickCharge Creative has been dedicated to building brands that stand out and drive meaningful change. With a dedicated focus on home service companies, the agency has established thousands of powerful brand identities that fuel growth and success while holistically elevating the trades.
“This milestone is a testament to our unwavering commitment to our clients and our passion for helping them live out their dreams,” said Antonelli. “Over the past 30 years, we have helped businesses define their identities, tell their stories and grow beyond what they ever thought possible. We’re incredibly proud of our legacy and despite how far we’ve come, we’re just getting started.”
Terri Lynne Briggs, Chief Operating & Experience Officer, added, “At KickCharge, we have seen firsthand how the right brand can change the entire trajectory of a company. It has been our honor to do this again and again and again—for 30 years running. Nothing has brought us more joy than having the opportunity to work with incredible businesses and make an impact that extends far beyond logos and marketing strategies. This anniversary is not just about looking back—it’s about charging forward.”
To commemorate this milestone, KickCharge will be hosting a team barbecue with employees and their families.
Please visit the company’s 30th anniversary page to go back in time with KickCharge and hear some of the many heartwarming stories from clients, leadership and veteran employees.
About KickCharge Creative
KickCharge Creative is a renowned branding and digital marketing agency that has revolutionized the industry through its innovative approach to home service branding and marketing. Led by CEO Dan Antonelli, KickCharge has created more home service brands than any other agency in the world. By pioneering the concept of disruptive branding within the trades, KickCharge has gained worldwide recognition for its ability to drastically improve businesses and change lives for the past 30 years.
Kimberly Pereira
KickCharge Creative
+1 908-835-9000
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Trusted Legal Guidance for Families in Times of Transition
Critter Stop Offers Permanent Solutions to Homes and Businesses with Launch of Pest Control in Richardson, Texas
Protection Tax Helps Clients Resolve Unfiled Returns Before IRS Action Escalates
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.