Made in the Shade Eastern Shore Wins Top Sales MITS Franchise Award
Made in the Shade (MITS) Eastern Shore bested over 100 franchisees as the top performing MITS location.
Given during an event that gathered MITS owners, the award signals Made in the Shade Eastern Shore’s entry into the franchise’s “Million Dollar Club.”
Led by co-owners and co-founders Joe Kendall and Jason Mozingo, MITS Eastern Shore combines a wide selection of shades, blinds, shutters, exterior shades, and awnings with an innate and deep understanding of homeowners’ needs in the neighborhoods they serve. Proof of this is MITS Eastern Shore’s Worcester County’s Golden Star award for their community involvement.
This accolade also comes after MITS Eastern Shore partnered with Window Treatment Marketing Pros (WTMP), a digital marketing agency with a niche expertise in helping window treatment companies and franchises grow their online presence. Employing a strategic and integrated digital marketing campaign, including a complete website redesign, PPC management, SEO, and email marketing, this collaboration enabled MITS Eastern Shore to reach more homeowners living on the Delaware and Maryland beaches.
“As a multibillion-dollar industry, the window treatment and coverings category is a goldmine. However, marketing these solutions to generate traffic, acquire leads, and book more installations is very nuanced. We are very happy that our work for MITS Eastern Shore resulted in record sales and that more homeowners are benefiting from their high-quality window products,” says WTMP CEO Will Hanke.
If you want to learn more about Made in the Shades Eastern Shore’s custom wind treatment solutions and view their projects on the Maryland and Delaware beaches, visit https://mitseasternshore.com/.
If you own a window treatment or awning business and are looking to strengthen your online footprint, get more leads, and book more installations, visit https://wtmarketingpros.com/ to schedule a discovery call or call us at (302) 663-4940.
Joe Kendall
Made in the Shade Eastern Shore
+1 302-663-4940
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Dr. Duane L. Dillard selected for The Lifetime Achievement Award by IAOTP
USA Today Bestselling Author DC Gomez to give away 1 million copies of Award-Winning e-book from April 2025 - April 2026
Legends of War - Book 2: Sparrow Wars in the Garden of Bliss, Presented by Atticus Publishing
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.