Made in the Shade Eastern Shore Wins Top Sales MITS Franchise Award
Made in the Shade (MITS) Eastern Shore bested over 100 franchisees as the top performing MITS location.
Given during an event that gathered MITS owners, the award signals Made in the Shade Eastern Shore’s entry into the franchise’s “Million Dollar Club.”
Led by co-owners and co-founders Joe Kendall and Jason Mozingo, MITS Eastern Shore combines a wide selection of shades, blinds, shutters, exterior shades, and awnings with an innate and deep understanding of homeowners’ needs in the neighborhoods they serve. Proof of this is MITS Eastern Shore’s Worcester County’s Golden Star award for their community involvement.
This accolade also comes after MITS Eastern Shore partnered with Window Treatment Marketing Pros (WTMP), a digital marketing agency with a niche expertise in helping window treatment companies and franchises grow their online presence. Employing a strategic and integrated digital marketing campaign, including a complete website redesign, PPC management, SEO, and email marketing, this collaboration enabled MITS Eastern Shore to reach more homeowners living on the Delaware and Maryland beaches.
“As a multibillion-dollar industry, the window treatment and coverings category is a goldmine. However, marketing these solutions to generate traffic, acquire leads, and book more installations is very nuanced. We are very happy that our work for MITS Eastern Shore resulted in record sales and that more homeowners are benefiting from their high-quality window products,” says WTMP CEO Will Hanke.
If you want to learn more about Made in the Shades Eastern Shore’s custom wind treatment solutions and view their projects on the Maryland and Delaware beaches, visit https://mitseasternshore.com/.
If you own a window treatment or awning business and are looking to strengthen your online footprint, get more leads, and book more installations, visit https://wtmarketingpros.com/ to schedule a discovery call or call us at (302) 663-4940.
Joe Kendall
Made in the Shade Eastern Shore
+1 302-663-4940
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Forks at the Ready: The UK’s First Dine Out Week Is Here
Streamlined Diagnostics for Workshops: leagend Introduces MS300 OBD II Scanner for Efficient Engine Fault Management
NBC12 Segment Features Johnathan H. Miller on Summer Home Staging Strategies in Richmond
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.