Mark Farias Releases New Album Gasoline Milkshake
This trailblazing, hell-raising, jaw-dropping release features five infectious anthems that deliver everything you crave in a song—and more. The lineup: “Up Against The Wall,” “Paradise Lost,” “Fallin,” “Broken Dream,” and “Moonlight Generation.” Each track tells a vivid story, bursting with passion and intensity that resonates in every chord and lyric.
Gasoline Milkshake is more than just an album—it’s a statement: Rock is here to stay. Every song pulses with energy, power, and intricate melodies, weaving a dreamlike landscape of sound and emotion that pulls listeners in from the first note.
Much of the album’s magic comes from the supernatural talent of producer, engineer, and musical visionary Nick “Fury” Fontaine. His innovative approach to production played a vital role in bringing these sonic gems to life.
About the Artist
Mark Farias is a gifted artist in every sense of the word—known for his ability to craft unforgettable melodies infused with his signature brand of rock ’n’ roll swagger.
His latest release, Gasoline Milkshake, is a hypnotic groove that sinks its teeth in and doesn’t let go. The album is available now on all major digital platforms worldwide.
Listen on Spotify.
Mark Farias
email us here
Mark Farias Music
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Car Lube Container Market to Hit USD 8.4 billion by 2035, Driving Solutions for Auto Packaging
Oil Mill Machine Market Forecast Outlook 2025 to 2035 Driven by Automation, Efficiency, and Growing Edible Oil Demand
Microcontroller Market Growth Accelerates as Demand Surges Across Key Industries
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.