MSPA Americas Announces 2025 Shoppers’ Choice Winners
The Customer Journey Trade Association Recognizes 10 Member Companies
The 2025 winning companies of the Shoppers’ Choice Awards are (in alphabetical order):
ACE Mystery Shopping
Amusement Advantage
Bare International, Inc.
Impact Marketing
IntelliShop
Intouch Insight
Ipsos
Reality Based Group, Inc.
Secret Shopper
Service Evaluation Concepts
“On behalf of the Board of Directors of MSPA Americas, it is my honor to congratulate the winners of the 2025 Shoppers’ Choice Awards,” stated MSPA Americas President Sam Hersey. “Many of our company members work with over a million-plus independent contractors who sustain portions of our customer journey industries, and so it is a tribute to these winners to earn this distinction from those contractors in a very crowded field.”
The Shoppers’ Choice Awards were instituted in 2015 by MSPA Americas to recognize its member research companies which independent contractors identify as those that they most enjoy completing projects for. Votes are cast by members of the MSPA Americas Talent Plus category of membership, and the top ten customer experience and retail service provider companies receiving the most votes are named as winners of each year’s award.
MSPA Americas connects and supports the businesses which are creating, measuring, and enhancing the customer journey. Widely recognized as the hub of the leading companies which impact the total customer experience, MSPA Americas strengthens the CX (Customer Experience) and Retail Service Provider industries by uniting the efforts and actions of its members and supporting the businesses they serve.
MSPA Americas is managed by Buena Vista Events & Management.
Rich Bradley
MSPA Amerioas
+1 407-919-6772
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
YouTube
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Beyond Warehousing: How Smart Pallet Trucks are Revolutionizing Last-Mile Industrial Logistics, Research by FMI
Dr. Mohana Rao (Dr. Rao) Redefines Indian Neurosurgery: Economic Times Spotlights Guntur's Global Brain and Spine Leader
Harris Dental Offers Top-Tier Solutions to Help Patients Find Affordable Dental Care
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.