Komunikaty PR

MUTOH America Welcomes Noah Jones as New Marketing Manager

2025-05-22  |  17:55:07
Noah Jones

Noah Jones, Mutoh Marketing

We’re excited to welcome Noah to the team. His energy, fresh perspective, and experience in traditional and digital media will be a great asset as we expand our presence in the industry.”
— Brian Phipps, President and GM
PHOENIX, AZ, UNITED STATES, May 22, 2025 /EINPresswire.com/ -- MUTOH America, Inc., an industry leader in wide-format printers and cutting plotters, proudly announces the addition of Noah Jones as Marketing Manager, based at the company’s headquarters in Phoenix, Arizona.

Noah brings a creative and strategic edge to MUTOH’s leadership team, combining a background in brand development, digital marketing, and customer journey optimization. With years of experience in B2B and B2C markets, Noah’s approach blends design thinking with data-driven decision-making.

“We’re excited to welcome Noah to the team,” said Brian Phipps, President of MUTOH America, Inc. “His energy, fresh perspective, and experience in traditional and digital media will be a great asset as we expand our presence in the industry.”

In his new role, Noah will oversee the marketing and product teams and lead initiatives that strengthen brand presence, elevate customer engagement, and drive growth across North and Latin America.

“There’s something truly exciting about sharing technology that helps people bring their ideas to life. From signage to fine art, MUTOH printers empower creators—and I’m honored to help tell that story,” Noah shared.

Dan Barefoot
WIN Media and News Network
+1 818-679-8075
email us here

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-30 | 09:55:04

Global Online Doctor Consultation Market Size, Share Analysis, Growth Insights and Forecast 2025-2033

The global Online Doctor Consultation Market was valued at US$ 12.05 billion in 2024 and is projected to reach US$ 47.29 billion by 2033 NEW YORK, NY, UNITED STATES, June 30, 2025 /EINPresswire.com/ -- Market Definition Online doctor
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-30 | 09:55:04

ISA to host the second edition of the International Solar Festival in Osaka, Japan

International Solar Festival goes global: Second edition to showcase CEO Caucus, celebrating youth led innovation and cultural bonding at World Expo Japan OSAKA, JAPAN, June 30, 2025 /EINPresswire.com/ -- The International Solar Alliance (ISA)
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-30 | 09:55:04

MBR Takes Veterans & First Responders Skydiving This Independence Day

Military Broadcast RadioRoku Channel“They’re not falling — they’re rising above their fears,”Celebrate freedom with a leap of courage! MBR honors service by sending heroes skydiving to symbolize rising above

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.