New Memoir 'Crazy Train: Off The Rails' Sparks Deep Emotional Response Among Readers
Released earlier this year, Crazy Train: Off The Rails has already struck a chord with readers who resonate with its deeply personal yet universally human story. Critics and readers alike praise Gillespie's unflinching ability to recount both the beautiful and brutal moments of her upbringing with clarity, courage and even some humor.
From memories of California sunshine and backyard chickens to encounters with homelessness, heartbreak, and healing, Crazy Train: Off The Rails is more than a memoir, it just doesn’t tell a story but it invites you to feel every mile of the ride.
Gillespie dedicates her work to Jesus Christ and to her son, Buddy, whose loyalty and love shine as a central theme throughout the book. Their bond shows the heart of the story: that love, faith, and strength can help us get through even the hardest times.
Now available in paperback and eBook formats, Crazy Train: Off The Rails is an absolute must-read! Just when you think you know where the story is headed, it takes an unexpected turn. Through every twist and turn, one powerful truth stands out: holding on to your faith is everything. Without faith, there’s no hope, no joy, no love, no peace and no strength to make it through.
About the Author:
Holly Gillespie is a survivor, storyteller, and believer. With Crazy Train: Off The Rails, she steps into the literary world with a purpose to share her truth, encouraging others, and honor the journey that led her to healing. She currently resides in Tennessee, where her next chapter is already being written.
About Ace Publishing Services: offers comprehensive publishing solutions for authors. From editing and design to formatting and self-publishing, we ensure top-quality results at every stage. Our dedicated team is committed to delivering excellence and meeting deadlines, helping authors bring their vision to life.
Holly Gillespie
HG
contact|hollygillespie.com| |contact|hollygillespie.com
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Patrick and Josh Lange of Business Modification Group Sell Established HVAC Company in Broward County
Southeast Addiction Center Atlanta Highlights the Urgent Need for Comprehensive Alcohol Addiction Treatment
The World’s First Literacy-Themed Gas Stations Launch a Summer Reading Adventure for Kids
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.