New U Life Expands Japan Operations: Pioneering Wellness Solutions in East Asia
A Commitment to Wellness
With Japan’s strong focus on health, longevity, and well-being, New U Life’s expansion into the region aligns seamlessly with the cultural values of wellness and balance. The launch will center around the company’s flagship product, SomaDerm®, the revolutionary transdermal gel designed to support overall wellness and hormone health. SomaDerm has been widely recognized for its ability to support energy levels, improve sleep, and promote overall vitality among its robust list of benefits.
“Japan represents a pivotal moment in our journey to revolutionize hormone health and wellness on a global scale,” said Alexy Goldstein, Founder and CEO of New U Life. “We are excited to take this next step in Japan, expanding access to our products and business opportunities in a thriving market that aligns so well with the balance we strive to provide. This milestone reflects our ongoing commitment to supporting health, wellness, and entrepreneurial success in the region.”
Empowering Communities, Creating Opportunities
Beyond its exceptional product offerings, New U Life is committed to empowering individuals with entrepreneurial opportunities through its robust network marketing model. Members in Japan will benefit from tailored training programs, professional marketing materials, and unparalleled customer support, ensuring they are equipped to succeed in this thriving market.
Meet the General Manager
At the helm of New U Life Japan is Ken Shoell, Vice President of Global Sales and General Manager of Japan, who brings over 20 years of experience in the direct sales industry. “It is an honor to lead New U Life in Japan at this transitional time. Our decision to extend our presence in Japan reflects our confidence in the Japanese market and its key role in our global strategy. This expansion marks a significant milestone in our mission to help individuals achieve hormone balance and long-term wellness.” said Shoell, “We are committed to providing our Japanese members with unparalleled products, opportunities, and support as we work together to build a healthier future,"
Looking Ahead
New U Life’s expansion of Japan to OTG marks another significant milestone in our ongoing growth across the Asia-Pacific region, reinforcing our commitment to wellness and longevity. With a clear vision for the future, the company aims to establish Japan as a central hub for furthering its mission of global health innovation.
About New U Life
Founded in 2017, New U Life is a global health and wellness company dedicated to transforming lives through innovative hormone health products that support overall well-being. Guided by its motto, Life. Balanced.®, the company empowers individuals to achieve their personal and professional goals.
For more information about New U Life’s Japan launch or media inquiries
Media Contact:
Brian Cameron
Brian@newulife.com
8016942895
www.newulife.com
Brian Cameron
New U Life
+1 801-694-2895
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
Instagram
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Dr. Duane L. Dillard selected for The Lifetime Achievement Award by IAOTP
USA Today Bestselling Author DC Gomez to give away 1 million copies of Award-Winning e-book from April 2025 - April 2026
Legends of War - Book 2: Sparrow Wars in the Garden of Bliss, Presented by Atticus Publishing
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.