Orinas Global Launches New Comprehensive Social Media Marketing Services
Orinas Global, a digital marketing and creative agency based in Tokyo, proudly announces the launch of its new version of Social Media Marketing (SMM) services.
The new offering provides end-to-end campaign support from strategic planning and content creation to ad boosting and performance analysis , all tailored to fast-changing consumer behavior trends.
■ Key services include:
1. Social Media Marketing:
We provide complete social media management services — including strategy planning, content production, ad boosting, and campaign analysis. We can manage all your social media channels simultaneously, such as Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok, LINE Official, and more.
2. Influencer Marketing:
Our influencer network includes over 20,000 creators worldwide, with a strong focus on Japan-based talents. We handle everything from campaign planning and influencer outreach to post-campaign analytics.
3. BGM Monetization via YouTube Shorts:
Creators can monetize their content using copyright-cleared music provided by our partners, earning revenue through YouTube Shorts views.
4. P2C (Producer-to-Consumer):
We support creators in launching their own brands by partnering with Japanese manufacturers. Available product categories include apparel, cosmetics, and more. We manage everything from partner selection and design meetings to material sourcing and product distribution.
What sets Orinas apart is its multilingual execution. Whether your content needs to be in English, Japanese, Thai, or more, the team delivers culturally localized campaigns across platforms.
-------------------------------------------------------------------------------------
Orinas provides everything: social media strategy, influencer campaigns, offline activations, venue sourcing, and even product opening events in Japan.
Flexible pricing and scalable packages make it easy for startups and global brands alike to grow their reach and build localized engagement across borders.
-------------------------------------------------------------------------------------
■ About Orinas Global
Orinas Global is a Tokyo-based digital marketing agency specializing in cross-cultural branding, social media strategy, and influencer marketing. With bilingual expertise and local insight, Orinas helps brands succeed globally with campaigns that connect locally.
Thinking of launching your product in a new market, but unsure where to begin?
Visit us on website https://orinas.jp/en/
Orinas Global Team
Orinas Inc.
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Leroy’s Fish Shack Begins Construction at Fishermen’s Village
Li’l Einstein’s Inc. Named 2025 Canadian Choice Award Winner for Montessori School Excellence
Sparton selected by Australia, Canada and India for maritime defense technologies
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.