Orinas Global Launches New Comprehensive Social Media Marketing Services
Orinas Global, a digital marketing and creative agency based in Tokyo, proudly announces the launch of its new version of Social Media Marketing (SMM) services.
The new offering provides end-to-end campaign support from strategic planning and content creation to ad boosting and performance analysis , all tailored to fast-changing consumer behavior trends.
■ Key services include:
1. Social Media Marketing:
We provide complete social media management services — including strategy planning, content production, ad boosting, and campaign analysis. We can manage all your social media channels simultaneously, such as Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok, LINE Official, and more.
2. Influencer Marketing:
Our influencer network includes over 20,000 creators worldwide, with a strong focus on Japan-based talents. We handle everything from campaign planning and influencer outreach to post-campaign analytics.
3. BGM Monetization via YouTube Shorts:
Creators can monetize their content using copyright-cleared music provided by our partners, earning revenue through YouTube Shorts views.
4. P2C (Producer-to-Consumer):
We support creators in launching their own brands by partnering with Japanese manufacturers. Available product categories include apparel, cosmetics, and more. We manage everything from partner selection and design meetings to material sourcing and product distribution.
What sets Orinas apart is its multilingual execution. Whether your content needs to be in English, Japanese, Thai, or more, the team delivers culturally localized campaigns across platforms.
-------------------------------------------------------------------------------------
Orinas provides everything: social media strategy, influencer campaigns, offline activations, venue sourcing, and even product opening events in Japan.
Flexible pricing and scalable packages make it easy for startups and global brands alike to grow their reach and build localized engagement across borders.
-------------------------------------------------------------------------------------
■ About Orinas Global
Orinas Global is a Tokyo-based digital marketing agency specializing in cross-cultural branding, social media strategy, and influencer marketing. With bilingual expertise and local insight, Orinas helps brands succeed globally with campaigns that connect locally.
Thinking of launching your product in a new market, but unsure where to begin?
Visit us on website https://orinas.jp/en/
Orinas Global Team
Orinas Inc.
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Patrick and Josh Lange of Business Modification Group Sell Established HVAC Company in Broward County
Southeast Addiction Center Atlanta Highlights the Urgent Need for Comprehensive Alcohol Addiction Treatment
The World’s First Literacy-Themed Gas Stations Launch a Summer Reading Adventure for Kids
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.