Pesti Group Launches The Pesti Media Universe — The First On-Demand Media Marketplace for the Supply Chain Industry
The PMU is designed for internal marketing and public relations teams, as well as external PR agencies that want guaranteed media visibility for their clients without the burden of traditional PR pitches.
Businesses, from tight-budget startups to established enterprises, ready to scale their marketing and PR programs smarter and for less, will find guaranteed media placements as and when they need them.
Users can create an account for free, browse real-time media opportunities from vetted outlets, and purchase only what they need — with no contracts, no gatekeepers, and no monthly minimums.
“Until now, access to media has largely been controlled by gatekeepers, agencies and retainer models,” said Charlie Pesti, founder of The Pesti Group. “The Pesti Media Universe breaks down those walls. This is PR built for how brands actually operate today.”
The platform allows users to filter opportunities by outlet, topic, region, reach, and price — a level of flexibility and control that’s never before been available in the logistics and supply chain marketing and public relations space.
Key Features:
----------------
⦿ Curated media opportunities from verified publications
⦿ Filter by price, audience size, topic, and outlet
⦿ Transparent, pay-as-you-go model — no subscriptions
⦿ Available globally to users in any region or time zone
⦿ Built specifically for the supply chain, shipping, and logistics industries
“During my years covering the freight and logistics industry at FreightWaves, I worked with countless PR teams, but few understood the complexity of this space like The Pesti Group. Logistics isn’t just hard to explain, it’s hard to even get right. But Charlie and his team have consistently nailed it, creating content that’s not only accurate, but genuinely compelling,” said Grace Sharkey, former FreightWaves reporter, currently serving as the Senior Manager of PR and Comms for Orderful. “Their new self-serve platform makes it even easier for companies to access media support, and that accessibility shows just how committed they are to telling real, impactful supply chain stories the right way.”
To create a free account and explore the platform, visit the PMU page.
Gitte Willemsens
Pesti
+32 489 36 22 31
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Professor Victor Chang Receives Data Leader of the Year Award at British Data Awards 2025
VAREP Policy Conference Confronts VA Loan Crisis & Financial Readiness Gaps for Military & Transitioning Servicemembers
Blue Sky Scrubs Celebrates World Wind Day: Championing Clean Energy for a Healthier Planet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.