Pesti Group Launches The Pesti Media Universe — The First On-Demand Media Marketplace for the Supply Chain Industry
The PMU is designed for internal marketing and public relations teams, as well as external PR agencies that want guaranteed media visibility for their clients without the burden of traditional PR pitches.
Businesses, from tight-budget startups to established enterprises, ready to scale their marketing and PR programs smarter and for less, will find guaranteed media placements as and when they need them.
Users can create an account for free, browse real-time media opportunities from vetted outlets, and purchase only what they need — with no contracts, no gatekeepers, and no monthly minimums.
“Until now, access to media has largely been controlled by gatekeepers, agencies and retainer models,” said Charlie Pesti, founder of The Pesti Group. “The Pesti Media Universe breaks down those walls. This is PR built for how brands actually operate today.”
The platform allows users to filter opportunities by outlet, topic, region, reach, and price — a level of flexibility and control that’s never before been available in the logistics and supply chain marketing and public relations space.
Key Features:
----------------
⦿ Curated media opportunities from verified publications
⦿ Filter by price, audience size, topic, and outlet
⦿ Transparent, pay-as-you-go model — no subscriptions
⦿ Available globally to users in any region or time zone
⦿ Built specifically for the supply chain, shipping, and logistics industries
“During my years covering the freight and logistics industry at FreightWaves, I worked with countless PR teams, but few understood the complexity of this space like The Pesti Group. Logistics isn’t just hard to explain, it’s hard to even get right. But Charlie and his team have consistently nailed it, creating content that’s not only accurate, but genuinely compelling,” said Grace Sharkey, former FreightWaves reporter, currently serving as the Senior Manager of PR and Comms for Orderful. “Their new self-serve platform makes it even easier for companies to access media support, and that accessibility shows just how committed they are to telling real, impactful supply chain stories the right way.”
To create a free account and explore the platform, visit the PMU page.
Gitte Willemsens
Pesti
+32 489 36 22 31
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Vacancy Gaps and the Dh700,000 Eviction Ruling: Lessons Dubai Property Owners Can Draw From Recent Case Law
Temac announces the ideal slitter rewinder for narrow rolls
Oktopost Expands to Africa, Partnering with Kakanyo to Equip Local Businesses with B2B Social Media Marketing Solutions
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.