Podsense Introduces New Brand Identity in with JOHN LUKE
Podsense Introduces New Brand Identity in with JOHN LUKE
"Podcasting should be both rewarding and accessible, and we wanted the brand to reflect that,” said Jordan Bentley, CEO of Podsense. The new branding embraces Podsense’s core values of freedom, fairness, and effectiveness. “Working with JOHN LUKE has been a game-changer for Podsense,” said Bentley. “His ability to blend sincerity and skill into a cohesive, approachable brand identity perfectly aligns with our mission to empower podcast creators. The penguin? That was a stroke of brilliance—fun, memorable, and a symbol of our commitment to making monetization simple and accessible for all.”
The refreshed brand is rolling out across Podsense’s website, merchandise, and marketing materials. As Podsense continues expanding its reach, the new identity signals a step forward in its mission to provide podcasters with seamless and transparent monetization options.
For more information, visit podsense.com.
John Luke
John Luke Inc
+1 917-553-4105
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Updated Links: Weiner Team on London Times Radio, US Main Street Radio; Op-Eds on Marijuana, College Cost, Trump Fatigue
Future of Work Events Announces Executive Women's Symposium in Chicago August 7-8, 2025
Red Door Life Details Comprehensive Addiction Recovery Model Centered on 12 Dimensions of Life
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.