Komunikaty PR

Podsense Introduces New Brand Identity in with JOHN LUKE

2025-04-11  |  00:00
Podsense Monitize Podcast

Podsense

Podsense Introduces New Brand Identity in with JOHN LUKE

We’ve already witnessed people sticking penguin stickers on their laptops, a clear sign of the brand’s power and appeal. ”
— Jordan Bentley
NEW YORK, NY, UNITED STATES, April 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- Podsense, a podcast monetization platform designed to give creators more control over their revenue, has launched a refreshed brand identity developed in collaboration with design agency, JOHN LUKE. The updated look features a refined color palette, modern typography, and a new penguin mascot—bringing a more approachable and creator-friendly feel to the brand.

"Podcasting should be both rewarding and accessible, and we wanted the brand to reflect that,” said Jordan Bentley, CEO of Podsense. The new branding embraces Podsense’s core values of freedom, fairness, and effectiveness. “Working with JOHN LUKE has been a game-changer for Podsense,” said Bentley. “His ability to blend sincerity and skill into a cohesive, approachable brand identity perfectly aligns with our mission to empower podcast creators. The penguin? That was a stroke of brilliance—fun, memorable, and a symbol of our commitment to making monetization simple and accessible for all.”

The refreshed brand is rolling out across Podsense’s website, merchandise, and marketing materials. As Podsense continues expanding its reach, the new identity signals a step forward in its mission to provide podcasters with seamless and transparent monetization options.

For more information, visit podsense.com.

John Luke
John Luke Inc
+1 917-553-4105
email us here

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-20 | 21:55:04

Fight Health Insurance Wishes All Those Celebrating a Happy April 20th

Timbit sleepingFrom Timbit’s Birthday to Easter to Hunky Jesus — we hope your spring rituals are joyful and denial-free.We built Fight Health Insurance to help level the playing field with automation, transparency, and tools that actually
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-20 | 21:55:04

Global Immigration Partners Unveils 2025 EB-5 Green Card Requirements Amid U.S. Immigration Policy Shifts

EB5 Green Card, EB5 Regional CenterEB5 Green Card, EB5 Regional CenterGold CardGlobal Immigration PartnersChanges to EB5 in 2025 come at a pivotal time, as the U.S. government considers significant alterations to its investment-based immigration
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-20 | 21:55:04

OakCover Magazine Announces In-Depth Exploration of Thailand’s Emerging Wellness Tourism Industry

OakCover Magazine announces a 2025 series on Bangkok’s wellness tourism boom, spotlighting innovative therapies and Thai healing. #BangkokWellness WHITE PLAINS, NY, UNITED STATES, April 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- OakCover Magazine, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.