Schulich School of Business Highlights Carlos Rios, Founder of Tabula, in AI Marketing Space
York University alumni feature showcases how Tabula is redefining digital marketing for small businesses
Rios launched Tabula to help small and medium-sized businesses harness the power of AI without losing sight of fundamental marketing principles. Under his leadership, the Toronto-based agency has developed a reputation for making SEO, paid ads, and social media management simple, scalable, and effective—particularly for business owners seeking an integrated, results-driven approach.
“We don’t reinvent the wheel—we follow time-tested marketing principles,” said Rios. “At the core, marketing is about understanding human behavior, balancing emotion and reason to craft messages that resonate. Whether it’s ads, web copy, or social media, success depends on knowing your customer and their pain points. What’s new is how we do it: faster, more accurately, and more affordably—thanks to AI.”
Schulich’s profile on Rios recognizes not only his entrepreneurial success, but also the broader impact of Tabula in helping small businesses compete in a rapidly evolving digital landscape. With AI at the core of its operations, Tabula is breaking down barriers for SMBs that traditionally lacked access to high-end marketing strategies.
About Tabula
Tabula is a Toronto-based AI digital marketing agency offering a one-stop solution for small and medium-sized businesses. By integrating SEO, paid advertising, and social media management, Tabula delivers clear, data-driven marketing strategies that empower business owners to grow with confidence. The company was founded by Schulich alumnus Carlos Rios and continues to expand across North America.
Visit our website to learn more: https://www.yourtabula.com
Media Contact:
Carlos Rios
Founder, Tabula
Email: carlos@yourtabula.com
Website: https://www.yourtabula.com
Hyder Ali
email us here
tabula
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Artist SupaNova Slom Drops His New Single 'M.R.E (Meditate Radiate Elevate)' Featuring Londrell, Lalah Delia & Elle E.D
RMPStudio™ Announces Former Radio City Rockette Transforms Career Redirecting Concussion #1 Bestselling Spiritual Memoir
Artery Studios Highlights the Critical Role of Medical Illustration in Litigation Proceedings
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.