Sennza Media Commence Features On Organising Winter Weddings & Events In Sydney
Australian lifestyle news web portal Sennza Media commence publishing a series of features on tips for organising Sydney weddings & events in winter months.
SYDNEY, NSW, AUSTRALIA, May 5, 2025 /EINPresswire.com/ -- Sennza Media is an online magazine website managed by Australian Bloggers on lifestyle matters, travel and fashion for the discerning blog reader on the web. The site also features all things from health, diet, fitness, home & garden matters right through to tips for selecting a chiropractor or home builder. There is something for everyone.During May they will respond to reader enquiries relating to autumn weddings with features from Event Hire Sydney who are specialists at assisting with arranging weddings across New South Wales.
The first feature is on the benefits of hiring chairs and sound equipment as well as tips on catering for the big day.
Event Hire Sydney are recognised as having one of the largest selections of chairs for hire in Sydney with their experienced staff able to advise on the most suitable options for the event and numbers attending. They also have an extensive selection of sound and living equipment needed for outdoor or location weddings. Their experienced staff are able to advise on the most suitable options for the location and environment the wedding is being held. To learn more about them and their array of items & technology they have for your event, visit their website here: https://eventhiresydney.com.au
Nino Severino, Head of Content for Sennza Lifestyle Magazine said this in her interview with Eleven Media “The website blog has been experiencing great growth in visitors to the online magazine over recent years. The management team have listened to the feedback survey from website visitors as to the content and experience they seek. The team have seen the importance of also staying at the leading edge of technology to keep in touch with clients the way they expect and to communicate in the best way possible the array of information provided to all visitors to the website.”
Learn more about Sennza Media and their array of lifestyle blogging features via their website here:
About Sennza Media
Sennza Media is an online lifestyle magazine and leading Australian online lifestyle magazine site for the discerning reader on the web, on all things from health, fitness, home and garden matters right through to tips for selecting a Family Lawyer or cosmetic dentist. Something for everyone.
The blog has been in operation for over 10 years and is committed to meet client needs both in the information they provided readers and technology they use. The leading Australian online lifestyle magazine has a long history of regularly featuring unknown Australian industry sectors and companies.
Tony Sennza
Sennza Media
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Desjardins Negative Vacation Bank Class Action – Certified on Consent for the Purposes of Settlement
Refined Cane Sugar Market to Reach USD 120.1 Billion by 2035 As Rising Demand for Processed Food and Beverage Ingredient
Leading ERP solutions to showcase at Dublin ERP HEADtoHEAD™ event
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.