Shake N Bake Records Launches in California, Debuting New Music with Three Fresh Tracks
Shake N Bake Records launches in California, unveiling three exciting new tracks from its in-house band and artists, pushing creative boundaries in music.
Founded by Damien Sisson, the bass player for the Grammy-nominated thrash metal band Death Angel, Shake N Bake Records is on a mission to bring high-quality, diverse music to listeners everywhere. "Our goal is to provide a platform for artists of all genres to share their unique sounds and connect with fans," said Sisson. "We believe music has the power to bring people together, and we're excited to play a role in that process."
In addition to releasing new music each month, Shake N Bake Records will offer a full suite of services for artists, including mixing, mastering, marketing support and more. The label's website will also feature an online merchandise store, allowing fans to show their support for the artists and the Shake N Bake Records brand.
"We want Shake N Bake Records to be a one-stop-shop for music lovers," Sisson continued. "Whether you're looking for the latest release from Mystics of Tomorrow, discovering a new artist like Bud Burke, Dylan Patrick, Jordn Wolf, Damien Sisson, Alex Torres or searching for the perfect band t-shirt, we've got you covered." "We're not just a label - we're a community of artists and music enthusiasts who are passionate about discovering and elevating new talent."
The launch of Shake N Bake Records comes at a time when the music industry is rapidly evolving, with more and more artists seeking alternative avenues to reach their audiences. By embracing a direct-to-consumer model and focusing on the needs of both artists and listeners, the label aims to disrupt the traditional music industry and provide a fresh, innovative approach to music discovery and consumption.
"We're thrilled to be a part of this exciting new chapter in the music world," Sisson concluded. "With Shake N Bake Records, we're not just launching a record label – we're building a community of music enthusiasts who share our passion for great tunes and unforgettable experiences."
To learn more about Shake N Bake Records and to stream the latest releases, visit shakenbakerecords.com or follow them on social media.
About Shake N Bake Records:
Shake N Bake Records is a startup record label dedicated to bringing diverse, high-quality music to listeners everywhere. Founded by Damien Sisson, the label's in-house band is Mystics of Tomorrow, will release new music from a variety of artists each month. Shake N Bake Records offers a full suite of services for artists, including mixing, mastering, and marketing support, as well as an online merchandise store for fans.
Shake N Bake Records
hello@shakenbakerecords.com
https://www.shakenbakerecords.com/
Carolina Carabias
Shake n Bake Records
email us here
Visit us on social media:
Facebook
Instagram
YouTube
TikTok
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Patrick and Josh Lange of Business Modification Group Sell Established HVAC Company in Broward County
Southeast Addiction Center Atlanta Highlights the Urgent Need for Comprehensive Alcohol Addiction Treatment
The World’s First Literacy-Themed Gas Stations Launch a Summer Reading Adventure for Kids
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.