Simple Life announces the appointment of Ron Allen as Vice President of Sales and Marketing
A proud native of Asheville, NC, Ron Allen established himself as an innovative sales leader during his impressive 20-year tenure at Disney Vacation Club. He played a critical role in building and leading world-class sales teams and expanding channels across Walt Disney World, Disney Cruise Line, Disneyland California, and Tokyo. His remarkable ability to combine strategic insights with a customer-first approach has made him a trusted and respected leader in the real estate, hospitality, and travel industries.
"Ron's deep knowledge base, background, process-driven approach, and commitment to creating outstanding customer journeys set him apart,” said Mike McCann. “I am thrilled to welcome him to our team and look forward to the tremendous impact his expertise and leadership will bring to our sales and marketing organization."
Ron is passionate about simplifying and enriching customer experiences, exemplified by his alignment with the company’s motto of “Live Large. Carry Less.” He is dedicated to fostering a sense of connection and belonging while driving innovation to deliver tailored solutions. Known for cultivating high-performance teams, optimizing sales strategies, and leveraging technology, Ron will focus on building a seamless bridge between customer aspirations and our company’s promise of quality and community.
Ron’s appointment underscores Simple Life’s commitment to talent development, strategic business growth, and delivering unmatched experiences that embody the company philosophy. His leadership will play a vital role in guiding the company towards achieving new milestones in excellence, sales, and customer satisfaction. Please join us in extending to Ron a warm welcome to the Simple Life team and congratulating him on this new leadership role.
Carolane Krzywiecki
Simple Life
+1 412-527-6033
email us here
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Instagram
YouTube
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Thinkstack Debuts Native Arabic AI Chatbot to Serve Growing MENA Market
Sane Windows Announces Installation and Replacement Services Across Missouri
EBC và United to Beat Malaria nêu bật mối liên hệ giữa Ô nhiễm môi trường và bệnh tật nhân Ngày Môi trường Thế giới
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.