Smart Textiles Market Size, Share, Trends, Report Analysis, and Forecast, 2032
Key companies covered in smart textiles market report are Adidas AG, EXO2, Gentherm, Inc., DuPont, Nike, Inc., Ohmatex ApS, Sensing Tex SL, and Others.
NY, UNITED STATES, May 6, 2025 /EINPresswire.com/ -- The global smart textiles market is rapidly expanding, fueled by advancements in wearable technology, health monitoring systems, and military applications. Smart textiles, also known as e-textiles, are fabrics integrated with digital components and electronics to enhance functionality. These textiles are designed to sense and respond to external stimuli such as temperature, pressure, or electrical signals. Applications span across healthcare, sports & fitness, military, fashion, and industrial sectors. The market has seen significant technological advancements, including the integration of nanotechnology, AI, and IoT, propelling its adoption.Fortune Business Insights™ mentioned this in a report titled “Smart Textile Market Size, Share, Growth, and Regional Forecast, 2025-2032.”
Get a Free Sample Research PDF: https://www.fortunebusinessinsights.com/enquiry/request-sample-pdf/smart-textiles-market-111436
Report Scope:
♦ Base Year: 2024
♦ Historical Data: 2019-2023
♦ Years Considered for the Study: 2019-2032
♦
Dallas Jury Awards Over $1 Million to Injured Driver Represented by Angel Reyes & Associates After Lowball Insurance Offer
Debut Romance Thriller Angel and the Devil by L. A. Major Blends Love, Danger, and Choice in Unforgettable Ways
Worship Leader & Singer-Songwriter thurane Launches New Single: 'Big House' - Features Fresh Spin On Audio Adrenaline
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.