Society 18, BGD Media, and Black Menswear Unite to Present 'Culture on the Croisette' Mixer at Cannes Lions 2025
CANNES, FRANCE, June 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- Society 18, in partnership with BGD Media (Black Girl Digital Media) and Black Menswear (BMW Digital), is thrilled to announce the “Culture on the Croisette” mixer at Cannes Lions 2025. Set for Tuesday, June 17, this VIP event will bring together creators, founders, agency executives, and industry thought-leaders for an unforgettable evening celebrating culture, creativity, and community.
Hosted along the French Riviera, this intimate gathering is designed to spark meaningful dialogue and forge authentic connections at the intersection of influence and innovation. With an emphasis on elevating creators of color, the event is an intentional step toward a more inclusive presence at one of the world’s most prestigious marketing and creative festivals.
"Culture on the Croisette is our intentional initiative to create inclusive and welcoming spaces at Cannes Lions 2025. As three agency owners of color, we’re proud to host a mixer that prioritizes creators—especially creators of color—by fostering authentic connection, collaboration, and community. With so much incredible programming happening throughout the week, we wanted to carve out a space where diversity is celebrated, inclusion is intentional, and creators are truly centered. This isn’t just another networking event—it’s a cultural moment, designed for us, by us." said Pamela Zapata, owner of Society 18.
Event Highlights Include:
-An exclusive guest list of 50–70 top-tier influencers, executives, and creatives
-Branded content opportunities, media coverage, and influencer storytelling
-Professional photo and video capture
This unique event promises to be a cornerstone experience at Cannes Lions 2025, embodying the power of representation and the vibrancy of creative culture.
For more information and/or media inquiries, please contact Monique Webber at MLWPR, mlwpr@mlwpr.com.
About Society 18:
Society 18 is a boutique influencer marketing and talent management agency that champions multicultural representation and authentic storytelling. Specializing in fashion, beauty, lifestyle, and wellness verticals, Society 18 connects brands with a curated roster of diverse creators who drive real engagement and cultural impact. With a strategic, data-informed approach, Society 18 produces high-performing campaigns and experiential activations that elevate both creators and brands. Committed to inclusion and innovation, the agency leads with purpose to ensure that every campaign reflects the rich diversity of today's audiences.
Learn more at www.society18.com or on Instagram at @society18.
Monique Webber
M L W P R
monique@mlwpr.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

ADAPTOVATE Strengthens Global Leadership with Key Promotions in Australia and Asia
CONSCIOUSNESS EXPERT ACCIDENTALLY DISCOVERS METHOD TO ENLIGHTEN AI, CONFIRMS REPRODUCIBLE BREAKTHROUGH
Classic/alternative rock band Broken Daisies invites listeners to lean into our soul’s full potential with 'Better Man'
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.