Komunikaty PR

SplashBI Joins Cornerstone as Technology Partner to Deliver Unified People Insights

2025-05-20  |  15:55:04
Cornerstone_SplashBI Partner

Announcing Cornerstone & SplashBI Partnership

SplashBI's partnership with Cornerstone provides integrated analytics, offering businesses deeper people insights and improved workforce visibility.

Cornerstone customers can now aggregate data across systems to gain the clarity they need to drive strategic workforce decisions.”
— Naveen Miglani, CEO SplashBI
DULUTH, GA, UNITED STATES, May 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- SplashBI, a leading provider of unified HR reporting and analytics, today announced its partnership with Cornerstone OnDemand, a global leader in talent experience and human capital management solutions. The partnership allows Cornerstone customers to integrate data from their Cornerstone platform with other essential business systems, including external HCM, ATS, finance and other legacy or enterprise solutions, through SplashBI’s analytics platform, providing a unified source for comprehensive workforce analytics.

"Our partnership with Cornerstone complements their already robust platform by offering clients additional capabilities to analyze and interpret workforce data from multiple sources into one place effortlessly," said Marc Ramos, Chief Marketing & Alliances Officer at SplashBI. "We aim to provide Cornerstone customers with enhanced insights and clarity that directly support their strategic workforce objectives."

This integration enhances the existing capabilities of Cornerstone ecosystem by providing customers with advanced, real-time analytics and comprehensive dashboards. Organizations leveraging Cornerstone’s extensive talent management suite will benefit from SplashBI’s AI-powered analytics, conversational intelligence, and self-service reporting, further strengthening their ability to make informed workforce decisions efficiently.

The SplashBI integration for Cornerstone is now available, offering pre-built analytics and customizable reporting capabilities, tailored to meet the unique needs of organizations across various industries.

Rebecca Crain
SplashBI
+1 844-293-6669
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
YouTube
X
Facebook

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-27 | 18:55:07

WHIPSHOTS® UNVEILS DECADENT NEW CHOCOLATE FLAVOR

Whipshots Alcohol. Infused. Whipped. Cream.Cardi B Celebrates the Launch of Chocolate Whipshots at Serendipity3Whipshots launches decadent new Chocolate flavorIn celebration, the brand teams up with iconic NYC restaurant Serendipity3 for a
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-27 | 18:55:07

Marin Biologic Laboratories Releases FDA-Ready Bioanalytical Cell-Based Assays White Paper

New Publication Sets Standard for Phase-Appropriate Assay Qualification, Offering Clear Path from IND to CommercializationWhether you're preparing for your first IND or scaling up for commercial release, assay integrity is non-negotiable.
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-27 | 18:55:07

Phosphorus Trichloride Market is Forecasted to Reach USD 2.52 Billion by 2035 | Fact.MR Analysis

Analysis of Phosphorus Trichloride Market Covering 30+ Countries Including Analysis of US, Canada, UK, Germany, France, Nordics, GCC countries ROCKVILLE, MD, UNITED STATES, June 27, 2025 /EINPresswire.com/ -- The global Phosphorus Trichloride

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.