Strategic Digital Systems and Living Your Choice Announce Merger
Angela Clark Named President of Strategic Digital Systems
LAS VEGAS, NV, UNITED STATES, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- Strategic Digital Systems (SDS), a leading provider of digital marketing and AI solutions for the senior living industry, proudly announces its merger with Living Your Choice (LYC), a trusted concierge-based senior living placement service. As part of the merger, LYC founder Angela Clark has been appointed President of Strategic Digital Systems, where she will lead growth strategy and operations across SDS and its affiliated brands, including Strategic Sales Systems and Living Your Choice.Founded in 2016, SDS has made its mark by helping organizations connect with their target audiences through cutting-edge digital advertising, strategic data collection, and real-time analytics. With a strong foundation in senior living and healthcare, SDS’s reach has recently expanded into sectors such as retail, legal, multi-family housing, and professional sports—including work with Professional Bull Riders (PBR).
The merger strengthens SDS’s offerings in senior living by integrating LYC’s concierge-led services with SDS’s robust lead generation platform. Currently serving families in California, Nevada, Florida, and Arizona, LYC leverages technology and partnerships to deliver personalized guidance nationwide for those navigating senior living decisions.
“This strategic alliance brings together digital precision and human connection,” said Doris Ellis Sullivan, Founder of SDS. “Our AI-powered lead generation paired with LYC’s in-person concierge services deliver unmatched value for communities seeking to grow occupancy with highly qualified prospects.”
The combined organization will unveil new tools and services at the upcoming Aline Conference in Nashville, TN, from April 16–18. Attendees can connect with Angela Clark, COO Justin Becker, and VP of Senior Living Sales Anne Fowler to learn how SDS and LYC can elevate marketing, lead generation, and conversion strategies.
Tyler Schraff
Schraff
+1 949-216-6505
tyler|schraff.com| |tyler|schraff.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Carbonfuture MRV+ to Track Australia’s Landmark Biochar Carbon Removal Project at Half a Million Tonnes Annually
Powering Carbon Finance with ISIN, Blockchain, and Real-Asset-Backed Solutions for Trust and Transparency
Massachusetts School of Law Welcomes Prospective Students to Open House on May 7th
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.