Terby’s First School Trip
LONDON, ENGLAND, UNITED KINGDOM, April 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- Acclaimed children’s author Sally Holroyd introduces Terby’s First School Trip, a delightful new book that takes young readers on a magical adventure filled with fantasy, creativity, and friendship.
Aimed at children aged 5-8, this beautifully illustrated book follows Terby, a young puffin, as he embarks on his first-ever school trip to Mystasia, an adventure park in the sky! The journey is packed with surprises, teamwork, and thrilling discoveries that will captivate children and parents alike.
Terby’s First School Trip is designed to enhance learning, vocabulary development, and social communication, making it an ideal book for both independent reading and shared storytime.
About the Author
Sally Holroyd is a dedicated storyteller with a passion for crafting imaginative and meaningful books for young readers. Her stories encourage curiosity, creativity, and important life values, making them cherished by children and parents alike.
Available Now on Amazon
Watch the Book Trailer: Click Here
Visit the Official Website: Sally Holroyd Author Website
Sally Holroyd
Sally Holroyd
+44 7537 189338
sally.holroydauthor|gmail.com| |sally.holroydauthor|gmail.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Americord Powers Innovation with Custom Power Cords for Emerging Technologies
Step Back in Time: 'Immersive EDO! – Summer Festival' Coming to Edo Wonderland This July
Intrinseque Health (Malaysia) Granted MD Status to Advance Digital Clinical Supply Chain Innovation through INTRIGENCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.